نمایندگی سواروسکی با کالاهای اصل که کاملا از هرگونه زدگی مبرا باشد و غولی قدرتمند در برابر جنس های فیک و تقلبی به چشم بیاید قطعا نام کلاسیک را یدک میکشد این فقط یک شعار برای بازار گرمی نیست بلکه یک واقعیت است که هر کس که به ما اعتماد کرده و از خریداران ماست به آن پی برده است و به دوست همیشگی و پایه ثابت ما تبدیل شده است که حتی در بدلیجات تهران هم به ما ایمان آورده و روی خوش قولی ما و صحت کلام ما حساب باز کرده اند.

 

 

 

 

ساعت سواروسکی

نمایندگی سواروسکی با اجناس اصل و کاملا وارداتی

 

جردن و سعادت آباد فعال ترین و پر سرچ ترین

 

بدلیجات ژوپینگ و ژوپیر مصرف کننده اصلی هستند.

 

نمایندگی برند سواروسکی در ایران

 

و…

 

نمایندگی سواروسکی اصل و با ضمانت کالا را از کجا بیابیم؟

 

این نام فقط یک اسم یک برند معمولی نیست که فقط تولیدات مشخص داشته باشد و فقط حول یک محور حرکت کند و درجا بزند در زمان پیدایش خود جهان و دنیای مد را دگرگون و متحول کرده است که هم اینک به یکی از موفق ترین و شاخص ترین ها در کل کره خاکی است که کمتر کسی پیدا میشود که نام آن را نشنیده باشد.

 

 

پل ارتباطی ما با مشتریان
آیا نمایندگی از شرکت اصلی است؟در کجا هستیم و در کجا فعالیت داریم؟آیا برای خرید از ما نیاز به واسطه هست؟
همه محصولات ما که از برند های مختلف ارائه میشوند اصل و درجه یک هستنددر ایران استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد هستیمما کاملا بدون واسطه کار میکنیم
خرده فروشان محترم اجناس اصل خود را از ما میتوانید تهیه کنیددر سراسر کشور فعال هستیم و عمل پخش و توزیع را انجام میدهیمبرای دسترسی به ما فقط کافی است با ما تماس بگیرید و وب سایت و اینستاگرام ما هم پل ارتباطی ما با شماست

 

 

۱- نمایندگی سواروسکی اتریش در ایران : ( پخش بدلیجات بازار تهران )

 

خوب در ایام قدیم و همچنین زمان حال فقط مرفه ها و کسانی که در راس یک ممکلت هستند مثل پادشاه ها و ملکه ها و مولتی میلیاردر ها توانایی خرید سنگ های قیمتی دارند و خواهند داشت و افراد عامی جامعه به سادگی نمیتوانند جواهر نشانی تهیه کنند که این جرقه ای برای پیدایش این نوآوری شد. پخش بدلیجات بازار تهران را در لینک اختصاصی دنبال کنید.

 

زیورآلات سواروسکی

سواروسکی نمایندگی مرکز بهترین های ایران

 

 

با هر بودجه ای خرید کنید :

 

از هر کدام از یک جواهر نشان ها که خوشتان آمده و پول کافی برای خریدش ندارید اصلا مهم نیست سواروسکی نمونه ای برایتان ایجاد میکند که حتی حاذق ترین و خبره ترین استادان راهم برای تشخیص درست به اشتباه میندازد به گونه ای که الماس واقعی به گردن آویخته اید.

 

خوب به قسمت خوب ماجرا رسیده ایم : ( پخش عمده بدلیجات)

 

هنگامی که برای خرید نزدتان میایند شما به عنوان یک فروشنده علاقه دارید که نتیجه بحث و مشاوره خرید و پرداخت نهایی باشد که برای رسیدن به نتیجه دلخواه و مطلوب فقط کفایت میکند که با یک مرکز پخش عمده بدلیجات خبره وارد ارتباط باشید که نمایندگی معتبر شرکت های جهانی به حساب بیاید.

 

 

 

نمایندگی سواروسکی در اهواز هم تحت پشتیبانی ماست.

 

 

یک کارآفرین موفق اینگونه است :

 

کارآفرینی همیشه خودکفایی برای یک تولید روتین و مشخص نیست بلکه در بیشتر مواقع رساندن انسانها به رویا ها و آرزو های ذهنی است که همیشه دوست داشته اند که مالک و یا صاحب آن باشند سواروسکی دقیقا همینکار رو کرد با کریستال نگینی ساخت که انگار الماس واقعی در حال خودنمایی است.

 

 

نماینده سواروسکی در ایران

نمایندگی سواروسکی در جردن از تاپ سرچ ترین های این جریان است.

 

 

۲- نمایندگی سواروسکی تهران جردن و سعادت آباد :

 

همیشه که کسانی که از ابتدا میلیاردر به دنیا آمده اند که نباید استایل لاکچری داشته باشند بلکه همه انسانها برابر هستند و هر کسی به نوع خودش یک انسان ارزشمند و والا مقام است که حق دارد یک زندگی و لایف استایل لاکچری با اکسسوری های خاص باشید که ما در این حوزه کمکتان میکنیم.

 

 

پخش عمده اکسسوری به چه کار میاید؟

 

در پخش عمده اکسسوری ما خیلی ریز بین هستیم که جملات بالا را کاملا برایتان تصدیق کرده و به اثبات آن برسیم برای همین سعی داریم که از مد جهانی عقب نمانیم که هر چه را در داغ ترین فستیوال ها و فرش قرمز های جهان که مشاهده میکنیم میتوانید در لیست خود داشته باشید و کم کم به کامل ترین کلکسیون دار تبدیل شوید.

 

 

ارزان قیمت هم نیست :

 

این روز ها دیگر ارزان قیمت بودن سواروسکی هم یک رویا است چون که به یک برند مطرح در کل دنیا تبدیل شده است که خودش از لحاظ پر طرفداری میتواند به پای اجناس اصل برسد و با آنها برابری کند.

 

نماینده سواروسکی در تهران

نمایندگی سواروسکی در سعادت آباد به همه منطقه ها اشراف دارد.

 

ما اینجا هستیم تا نگران گرانی نباشید :

 

عبارت بالا را برای این بیان کردیم که به اهمیت موضوع پی ببرید که باید اسباب بازی بی اهمیت طرف نیستید بلکه یک مارک معروف و جهانی است که حتی افراد شاخص و صاحب مقام در دنیا از آن استفاده میکنند.

 

 

۳- نمایندگی زیورآلات سواروسکی و پیشینه تاریخی :

 

 

یکی از چشم اندازهای دنیل سواروسکی ساخت جواهراتی به شکل الماس برای همه مردم بود و این کار تنها با استفاده ازکریستال می توانست مقرون به صرفه باشد, اودر سال ۱۹۱۹ شرکت تازه کار سواروسکی را با نام خودش تاسیس کرد و ابزارهای سنگ زنی و صیقل را از کسب و کار کریستال به یک بازار دیگر مبدل کرد.

 

کریستال های الماسی مناسب برای همه :

 

نمیدانیم که آیا تا به حال الماس را از نزدیک مشاهده کرده اید یا نه؟ ولی ما که در این حرفه هستیم و هم الماس واقعی و هم سواروسکی را در دست گرفتیم هیچ درصد خطا و تفاوتی بین این دو نیافتیم که باعث شد میزان تقاضا به طرز چشمگیری افزایش یابد.

 

 

نماینده سواروسکی در اصفهان

نمایندگی گالری سواروسکی بدون تحریم و مستقیم از طریق ما پخش میشود.

 

ساعت سواروسکی و مالکان محترم :

 

مالکین محترمی که صاحب این نوع زیورآلات هستند باید خیلی در نگه داری و نظافتشان توجه کنند چون بسیار حساس بوده و نیازمند توجه بسیاری هستند که باید هر چند وقت یکبار با پارچه خشک روی سنگ ها را تمیز کرده و از نزدیک قرار دادن نزد تیزی ها و جسم های سخت جلوگیری کنند.

 

پخش عمده زیورآلات توصیه دارد :

 

پخش عمده زیورآلات همواره توصیه میکند که از رطوبت ها و نمناکی به شدت دوری کنید که عامل اصلی از بین رفتن دقیقا همین است زیرا با آب اصلا میانه خوبی ندارد و به مرور زمان سبب فرسایش میشود که در طبیعت هم شاهد این هستیم که سنگ ها و تخته سنگ های سخت هم در برابر موج آب ها توان مقاومت نیست و با برخورد آن شکل های مختلفی به خود میگیرند.

 

این نکات را در ذهن بسپارید :

 

جواهرات کریستالی را در یک دست و در دست دیگر پارچه ای پنبه ای یا کتانی نگه دارید. می توانید از دستکش ها پارچه ای استفاده کنید تا اثر انگشتتان بر روی کریستال های شفاف سواروسکی باقی نماند. اگر به این نکات توجه کرده و هر چند وقت یکبار این کار ها و امورات را انجام دهید تا همیشه این دوستداشتنی ها را نزد خود خواهید داشت.

 

 

بهترین زمان خرید از ما چه موقع است؟

اصلا محدودیت زمانی برای ما و مشتریانمان وجود ندارد در هر ساعت از روز که قصد ارتباط با ما را داشته باشید با دیده منت در خدمت گذاری حاضر هستیم

آیا از شهر های دیگر هم میتوان خرید کرد؟

بله هر نقطه و مکانی در ایران باشید ما با دل و جان محصولات انتخابی شما را ارسال میکنیم و در قبال سلامت کالا متعهد هستیم

از خارج از کشور هم میتوان خرید کرد؟

بله ما مشتریان زیادی از کشور های خارجی داریم که وجودشان برای ما مثل هموطنانمان یک نعمت است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *