تشخیص طلا از بدل با حرارت | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

تشخیص طلا از بدلیجات این روزها بسیار سخت شده است چون که با ترفند هایی که در ساخت و ساز به کار میرود آن قدر ظرافت و تمیزی دخیل است که حتی کسانی که عمر خود را در این راه صرف کردن و بگویی موهایشان سفید شده است به سختی و با آنالیز های مختلف و ترفندهای گوناگون بالاخره متوجه می‌شوند که این بدل است و زمین تا آسمان با طلای اصل تفاوت دارد.

 

ولی از لحاظ شکل ظاهری و تصویری که به مخاطب نشان داده می شود اگر هم طلا و هم بدلیجات را کنار هم بگذارید با یک شکل و شمایل کار خیلی راحتی نیست برای تشخیص دادن، به ویژه برای افرادی که فقط مصرف کننده هستند و دانش و علم کافی ندارند پس باید خیلی مواظب باشید که سرتان کلاه نرود پول و سرمایه شما از دست نرود. البته ناگفته نماند که بدلیجات های کپی خیلی کارآمد هستند.

 

 

 

روش تشخیص طلا با سرکه | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

تشخیص طلا از بدلیجات با چند روش خیلی ساده و بدون هزینه

 

 

 

آیا با چشم و بدون هیچ ابزاری میتوان تشخیص داد؟

 

 

آیا راه کار های خانگی موثر هستند؟

 

 

تا به حال به فکر خرید از عمده فروشی کلیپس افتاده اید؟

 

و…

 

 

تشخیص طلا از بدلیجات را چگونه میتوان انجام داد؟

 

 

خیلی از افراد عادی که در این شغل سر رشته ندارند و فقط طلا را از روی شماره هایی که روی آن درج می شود می توانند تشخیص دهند در پی این هستند که سرمایه هایی را برای خود جمع‌آوری کنند تا از تورم عقب نمانند ولی گاهی اوقات در خرید عمده ممکن است تقلب هایی اتفاق بیفتد که فرد را متضرر می کند برای جلوگیری از این اتفاق باید علم و دانش کافی را به دست آورید تا بتوانید با علم و آگاهی لازم امورات خود را انجام دهید و هیچ کس نتواند سر شما کلاه بگذارد.

 

 

۱- بدلیجات دست ساز با هنری وصف ناپذیر :

 

 

بدلیجات دست ساز این روزها خیلی ترند شده است و هر زمانی که آنها را در نمایشگاه های خارجی در معرض دید میگذاریم و شهروندان کشورهای اروپایی و آمریکایی آنها را مشاهده می کنند خیلی جالب است که علاقه وفوری از خودشان به آنها نشان داده و ساعتها به آنها می نگرند و دوست دارند یکایک آنها را بخرند.

 

 

استیل ها که همه جا یافت میشوند :

 

خوب طبیعی است بدلیجات استیل چون شبیه به سرویس های طلا و نقره راحت در همه دنیا یافت میشود و هنر ایرانی های عزیز را خیلی کمیاب می دانند و دوست دارند خیلی خیلی به آنها نزدیک شوند و دست کم برای خود و افراد درجه یک خانواده تهیه کنند که این باعث افتخار و سربلندی ماست.

 

 

۳- تا به حال این روش ها را امتحان کرده اید؟

 

 

تا به حال فقط یک راه تشخیص موجود بود آن هم شماره هایی که به سندیتی برای طلا بودن روی اجناس درج میشود و می‌توانستیم به آنها اعتماد کنیم ولی چندین روش  دیگر وجود دارد که بدون هیچ ابزار خاص و گران قیمت و آزمایشگاهی می توان به راحتی تشخیص صحیح، مناسب و دقیقی داشت که در ادامه به چندین موارد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

 

تشخیص چشمی طلا از بدل | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

تشخیص طلا از بدلیجات ابکاری خیلی دشوار میشود

 

 

بدلیجات ژوپینگ کار را سخت کرده است :

 

بدلیجات ژوپینگ از جمله محصولاتی است که به شدت شبیه و دقیقاً مشابه طلا و نقره ساخته می شود که اگر آن را در یک مجلس به گردن بیاویزید و یا در دست بیندازید به شدت در چشم خواهید بود چرا که همه فکر میکنند و میلیونها تومان برای تهیه آن خرج کرده و یک فرد کامل لاکچری به نظر می رسید اگر دوست دارید که همه موارد تشخیص را بیاموزید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

شاید خنده دار باشد ولی گاز گرفتن یک روش است :

 

حتما در فیلم های خیلی قدیمی و افسانه‌ای دیده‌اید که سکه طلا را با گاز گرفتن میتوان سنجید که اصل است یا نه ولی این واقعیت دارد چون که طلا خیلی ظریف است و بافت نرم و لطیفی دارد که اگر گاز بگیرید میبینید که جای دندان ها روی آن باقی می ماند و می توانید اطمینان حاصل کنید که هست یا نه؟

 


 

عمده فروشی کیف آرایشی با پخش مستقیم توسط معتبر ترین

 


 

 

حتماً با خودتان آهنربا ببرید :

 

با آهن ربا می توان یک تشخیص خیلی راحت و بدون دردسر داشت چون طلا به هیچ وجه جذب آهنربا نمی شود و با همدیگر در تضاد هستند و اگر آهنربا را به جنس مورد نظر نزدیک کنید در صورتی که به آن جذب شود مشخص میشود که بدل است در غیر این صورت است اصل در برابر شما قرار دارد.

 

 

 

 

 

برای اکسسوری بدلیجات با ما در تماس باشید :

 

اکسسوری بدلیجات یک تجارت است که اگر به کسب درآمد حتی در خانه علاقه داشته باشید میتوانید که به عمده فروشی ما در این حوزه لینک شوید که با شرایط ویژه همکاری در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

سرکه هم یک محک قوی است :

 

با سرکه خیلی راحت می توان یک جنس تقلبی را از اصل تشخیص داد چون که بدلیجات حتی اگر از بهترین متریال موجود در جهان هم باشند و از متریال غیرقابل توصیف درست شده باشند هیچ مقاومتی در برابر سرکه نخواهند داشت اگر آن را در یک ظرف بیندازید که پوشیده شده از سرکه خالص باشد و به مدت ۵ دقیقه نگه داریم اگر سیاه شود یک بدل تقلبی است و اگر هیچ واکنشی از خود نشان ندهد متوجه می شوید که این یک طلای اصل است.

 

 

با بدلیجات سواروسکی هم باب آشنایی باز کنید :

 

اگر بدلیجات سواروسکی با آن نگین های فوق العاده باب آشنایی باز کنید دیگر هیچ خریداری به مغازه های دیگر سر نمیزند و برای خرید کردن از شما صف میکشند و بدون معطلی همه اجناس خود را در کمتر از یک ثانیه خواهید فروخت.

 

 

 

تشخیص طلا از بدل با وایتکس | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

طرز تشخیص طلا از بدلیجات چگونه است؟

 

 

با وایتکس هم قابل تشخیص است :

 

 

وایتکس یکی از ابزاری است که قابل اتکا و اطمینان است زیرا یک اسید خیلی قوی است که اگر روی ظرف بدلیجات پاشیده شود به سرعت آن را سیاه میکند و تصویر خیلی بدی رقم خواهد خورد و متوجه بد بودن آن خواهید شد ولی طلا هم در برابر آن مقاومت ندارد که اگر روی طلا مقداری وایتکس پاشیده شود آن را سبز یا آبی می کند و باعث خوردگی آن می شود خوب نتیجه میگیریم که یک ابزار مفید نیست چون اگر طلای اصل هم باشد طلای شما ناقص میشود و غیر قابل جبران کردن میباشد.

 

 

 

در نهایت هم میتوان گفت که از فروش اینترنتی بدلیجات غافل نشوید :

 

موارد بالا چند مورد بدون هزینه و آسان بودند که می توانیم با اتکا با آنها یک تشخیص مناسب داشته باشید و احتیاجی به کسی نباشد که با شما بیاید و اعلام کند که این همان اصل است که می خواهید برایش هزینه کنید و ارزش و بهای مورد نظر را دارد.

 

خوب تا اینجای کار توانستیم این مطلب مفید را برای شما تهیه کنیم و از آن مفید تر می توانیم بگوییم که بدلیجات یک صنعت پر سود است که می توانید از طریق آن امرار معاش کرده و با کمک فروش اینترنتی بدلیجات بدون استرس و دغدغه از ما کالای اصل تهیه بفرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *