صادرات بدلیجات خارجی | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

بدلیجات در تاجیکستان و افغانستان برای ما از اصلی ترین برنامه های کاریمان میباشد. این دو کشور هم مرز های عزیز و گرامی های ما هستند که کشورهای دوست و همسایه برای ما مانند هم وطنان خودمان می باشند که دوست داریم که هر خدمات و محصولاتی که در اختیار هموطنان خود می گذاریم برای شما هم عرضه کنیم و تمام چالش های صادرات و واردات را حل کنیم. دست در دست هم میتوانیم آسان ترین و با رفاه ترین شرایط ممکن را برای شما مهیا کرده تا بتوانید هم در آمد و منفعت خوبی را برای خود رقم بزنید و همچنین همکیشان و هم نوع خود را از محصولات عالی و فوق العاده بهره مند سازید.

 

 

زیرا همانطور که میدانیم شرایط فرهنگی و اقلیمی شما به گونه ای است که با بانوان و دختر خانم های جوان اقلیمتان از زیورآلات خیره کننده استفاده می‌کنند و از داشتن انواع و اقسامشان لذت می‌برند همچنین از همه لحاظ روحی و هم لحاظ جسمی برای سلامت انسان مفید می باشد و یک نوع عامل افزایش و ارتقای اعتماد به نفس به حساب می آید. پخش عمده پیرسینگ برای همه سودآوری خوبی دارد.

 

 

 

 

انگشتر گرگ | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

بدلیجات در تاجیکستان و افغانستان با فوق حرفه ای ترین مدیران کلاسیک ساپورت میشود.

 

 

 

 

  • ما در شرق ایران با شما همرز هستیم.

 

 

  • خیالتان جمع باشد برای همیسایه هایمان کم نمیگذاریم.

 

 

 

 

  • و…

 

 

 

بدلیجات در تاجیکستان و افغانستان با بهترین قرارداد های همکاری :

 

 

حتی نمونه کارهای کارآفرینان کشوری خودمان را هم می توانیم با قیمت خیلی پایین تر از جنس های خارجی و چینی در اختیارتان بگذاریم اگر یک بار این دو را با یک هم مقایسه کنید متوجه خواهید شد که هیچ مویی نمی زنند و کاملا یکدست و زیبا به حساب می‌آید به هر ترتیبی که شده دوست داریم که با شما وارد همکاری شویم و بهترین برنامه ها و گزینه های ممکن را برای قراردادهایمان مو به مو اجرا میکنیم که بدین طریق از حسن نیت ما آگاه و مطمئن خواهید شد.

 

 

 

 

۱- نمایندگی ژوپینگ و ژوپیر در افعانستان و تاجیکستان با اصل ترین ها :

 

نمایندگی هایی که از دو شرکت مذکور گرفته ایم ما را در منطقه به یک ستاره درخشان در این آسمان بی کران تبدیل کرده است همچنین به طرز شگفت انگیزی به قدرت ما افزوده که توسط آن می توانیم همه مردم میهن خودمان و سایر کشورهایی که با ما هم مرز و هم قسم هستند را هم ساپورت و پشتیبانی کنیم و همه را از محصولاتی شگفت انگیز که توانایی خارق العاده‌ای در تکمیل کردن و شیک کردن استال دارند بهره‌مند سازیم.

 

 

 

با ارزنده ترین محصولات پذیرایتان هستیم :

 

 

توسط این محصولاتی که در بازار وجود دارد می توانید گرام بهاترین هدیه را به نشانه عشق و وفاداری به معشوق فوت هدیه کنید اما در کنار این که محصولات ناب و درجه یک در اختیار شما می گذاریم آداب و سیاست کار هم شما آموزش می دهیم و بر اینکه شما را در کار حمایت کرده و هر زمان هر سوالی داشته باشید می توانید از راهنماییهای کسانی که به عنوان پشتیبان فروشگاه ماه کلاسیک مشغول به کار هستند را بیشترین بهره برداری سهم خود کنید خوب اگر دلتان پر می کشد که محصول این دو شرکت را داشته باشید ما آماده عقد قرارداد با شما می باشیم.

 

 

در اینستاگرام کانال ارتباطی داریم :

 

خوشبختانه مردم ما با هم دیگه همزبان و هم کلام هستند و از لحاظ مکالمه و عقد قرارداد با هم مشکل و چالشی نخواهیم داشت پس خیلی راحت از کانال ها، سایت و همچنین پیج اینستاگرام ما می توانید کانال ارتباطی خوبی با ما برقرار کنید زیرا مداوم جدیدترین پست ها و اخبار فروشگاه را در این ها قرار می دهیم تا همه مشتریان ما از داغ ترین خطر خبرهای در رابطه با فروشگاه اطلاع داشته باشند و بدون هیچ کم و کاستی آنها را راهنمایی و پشتیبانی می‌کنیم.

 

 

 

 

انگشتر ست حلقه | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

نمایندگی ژوپینگ در کابل و دوشنبه از مشهد مدیریت میشود.

 

 

 

با پیج ما همه کار ها آسان میشود :

 

 

خوب اگر بدلیجات عمده اینستاگرام هم سرچ کنید رد و نشان ما را می بینید و همچنین می توانید به پیج ما وصل شده و عکس محصولاتی که داریم با بالاترین کیفیت مشاهده کنید و با صبر و حوصله اقدام به گلچین کردنشان برای سفارش نمایید زیرا همانطور که خودتان یک فروشنده قابل هستید و از سبک و سلیقه مردم خود آگاه هستید و میدانید که کدام را می پسندند محصولات مدنظر خود را به شکل سفارشات عمده خود به ما اعلام نمایید.

 

 


 

 

فروش عمده کیف لوازم آرایش با جدیدترین طراحی ها ( هولوگرامی )

 

 


 

 

۲- نمایندگی سواروسکی در تاجیکستان و افعانستان :

 

 

نمایندگی سواروسکی از با ارزشترین نمایندگی هایی است که یک کمپانی بازرگانی در خاورمیانه می تواند داشته باشد زیرا مهمترین خدمات و اقدامات شرکت ها در خصوص تولید و ارائه نگین هایی است که روی دستش وجود ندارد و شفاف ترین و درخشان‌ترین نگین ها را با ماندگاری عالی و همیشگی تولید می‌کند این که می گوییم نگین منظورمان الماس و یاقوت واقعی نیست در که با شیشه ها چنین غوغا می کنند و هنر واقعی را به رخ همه می کشند ما هم از نمایندگی های فعال و همه جانبه آن هستیم که در این خصوص ارائه آن هیچ محدودیتی نداریم و اگر دوست داشته باشید محصولاتش را به شکل واقعی و از یک نماینده رسمی دریافت کنید میتوانید روی ما حساب کرده و بیشترین بهره برداری را شرایط قراردادی ما داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

چرا باید با از کمپانی های ایران خرید کنیم :

 

کمپانی های ایران با اینکه تحریم های ریز و درشتی روی آنها اعمال می‌شود ولی همواره رابطه خود را با شرکت‌های چینی حفظ می کند و همان طور که مستحضر هستید کشور چین از بهترین تولید کنندگان های کپی بدلیجات در تمام دنیا میباشد پس ما اصیل ترین ها مشهورترین های دنیا را می توانیم وارد کشور خودمان بکنیم و به طرز خیلی عالی و بدون هیچ نقصی به شکل متمرکز درجا کشور خودمان و کشورهای همسایه توزیع نماییم.

 

 

خبر خوب برای تاجر های خارجی :

 

 

خوب اگر شما هم یک تاجره افغانستانی و یا تاجیکستانی می باشید و برایتان سخت است که به دلیل شرایط موجود از کشور دوری مثل چین خرید نمایید و مدام در رفت و آمد این کشور باشید می توانید خیلی ساده و راحت با حداقل ترین هزینه های ارسال به دلیل نزدیکی راه از محصولات آنها برخوردار شده و یک سر و گردن از رقیب های خودتان بالاتر بروید و جنس خوب و با کیفیت در اختیار مشتریان خود بگذارید. بدلیجات خارجی ما زبانزد عام و خاص میباشد.

 

 

 

رومانتویی بدل | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

 

بهترین عمده فروشی اکسسوری در افغانستان و تاجیکستان به برند ما مربوط میشود.

 

 

 

 

جلب رضایت مهمترین هدف ماست :

 

 

تجربه ما نشان داده کسانی که زیر مجموعه خارجی ما هستند به بالاترین میزان رضایت از خدمات مجموعه کلاسیک رسیدند و آنها را به طرز فوق العاده ای از پشتیبانی های دیدنی و محصولات اعلا خشنود کرده ایم.

 

 

کلام نهایی که داریم :

 

در این بخش ما از فعالیت هایمان در حوزه تجارت خارجی گفتیم که اگر دلتان میخواهد در کارتان پیشرفت کنید و محصول معقول دست مشتری همخون خود بدهید آمده هستیم تا با بهترین شرایط با شما قرارداد ببندیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *