لاکچری ترین ساعت مچی اسپرت در گراخک| فروشگاه بدلیجات کلاسیک

عمده فروشی ساعت مچی اسپرت یا فروش عمده آن در جای جای کشور و همچنین در بازار بزرگ تهران، شیراز، مشهد، کیش، قشم و …  از مهمترین لاین های کاری و امور وارداتی و تجاری ماست.  زیرا به یک عنصر حیاتی در دنیای اکسسوری ها تبدیل شده است که فشن و مد دوستان از آپدیت های جهانی عقب نمانند و دوست دارند هر چه را که مد شد بلافاصله در دست داشته باشند . ما این وظیفه را به نحو احسنت انجام میدهیم. ( بدلیجات در عمان و امارات هم جز بخش صادراتی ماست که نشان دهنده قدرت ما در منطقه است )

 

 

 

 

 

 

 

 

  • واردات مستقیم انواع ساعت های مچی با کیفیت بالا

 

 

 

  • یونیک ترین مدل های جهانی را موجود کردیم.

 

 

 

  • رنگ های خاص و متنوع در کارهای ما به چشم میخورد.

 

 

 

 

عمده فروشی ساعت مچی اسپرت با قیمتی ارزان در بازار بزرگ تهران :

 

 

 

همه ما به این موضوع آگاهی داریم که ساعت نوعی شخصیت برای انسانهای خوش تیپ و خوش استایل به حساب می آید یعنی اگر در یک مهمانی فوق مهم تعداد بیشماری از سلبریتی‌ها و فوتبالیست ها و بازیگر های جهان جمع باشند ساعت یک عنصر و اکسسوری مشترک بین آنهاست که بر سر برندها و مدل و طراحی با هم رقابت می کنند. عمده فروشی ساعت رولکس هم داریم که همگی شبیه صد در صدی به نوع اصل هستند.

 

 

 

 

۱- فروش عمده ساعت در شیراز و مشهد در حال اجراست :

 

 

 

حتی بسیاری از سلبریتی ها ساعتی با طراحی اختصاصی برای خودشان دارند که میلیون ها دلار می ارزه و از دانه های الماس و سایر جواهرات در آن استفاده شده خوب از جایگاه ساعت مچی به خوبی آگاه شدیم ولی در میان مردم عادی هم این موضوع خیلی اثرگذار و مهم است که در میان همه اکسسوری های رایج ساعت مچی جایگاه دیگری دارد و اگر استفاده شود تیپ و استایل ما را یک لول از دیگران بالاتر می برد.

 

 

 

 

 

زیباترین ساعت مچی اسپرت در فارمد| فروشگاه بدلیجات کلاسیک

عمده فروشی ساعت مچی اسپرت با بهترین مدل های روز دنیا

 

 

 

 

با ما کلکسیون ها تکمیل میشود :

 

 

 

از همه مهمتر که برای هر دسته بندی تولیدات متفاوتی وچود دارد، مثلاً مدل های اسپرت داریم، مدل های ست داریم، مدل های فانتزی داریم و حتی مدل های اختصاصی برای بانوان و آقایان کودکان و نوجوانان، پسر بچه ها و دختر بچه ها هم با هم فرق می کند و هر روز مدل های متنوع و زیبایی ارائه می‌شود که رنگهای زیبایی هم طبق علاقه افراد دارد که اگر دوست داشته باشید کلکسیونی از ساعتها را داشته باشید با مدلهای آپدیت می توانیم کلکسیونی از آنها را برای خودبه بهترین شکل ممکن جمع آوری کنید.

 

 

 

 

 

 

کیفیت کارهایمان تضمین شده است :

 

 

ما ساعت هایی را وارد میکنیم که اصل نیستند ولی های کپی به حساب می آیند ( تقلبی ممنوع!!! ) ولی آنقدر باکیفیت درست شده اند که هیچ فرقی با مدلهای اصل و برندینگ نمی زنند و در واقع هیچ مشکلی در ظاهر و کیفیت و موتور و عقربه های آن ایجاد نمی شود البته شرایط استفاده صحیح هم دارد به طور کلی هر اکسسوری که قرار است در دست، گردن، گوش استفاده شود باید طرز صحیح آن استفاده رعایت شود.

 

 

 

تقلبی ممنوع است!!!

 

 

 

به خصوص اکسسوری های دست به خاطر اینکه بیشتر کارهای روزمره را با آن انجام میدهیم احتیاج به مراقبت بیشتری دارند ولی اگر بخواهیم در مورد کیفیت کارهای مان بگوییم این مورد را می توانیم تاکید کنیم که فوق العاده هستند با ضمانت ارائه  می دهیم که کیفیت ها فوق العاده هستند و شکل ظاهری شکیل و مناسبی دارند و ماندگاری آنها تضمین شده می باشد چون که از بهترین تولید کنندگان جهان تهیه می شود و در کشور ایران آن توریع می شود توسط برند کلاسیک.

 

 

 


 

 

عمده فروشی ساک کادویی یا دستی با امکان سفارش متفاوت ترین بگ ها

 

 


 

 

 

۲- کانال فروش ساعت مچی ارزان و فانتزی برای سلائق مختلف :

 

 

 

شما برای داشتن کلکسیون ساعت های برند و روز جهان اصلا نیازی نیست مانند افراد مشهور و سیاستمدار دنیا هزینه های گران و گزاف بپردازید، بلکه ما نمونه های های کپی آنها را برایتان در کشور توزیع کرده ایم که می توانید با قیمت های مناسب هر نوعی را که دوست داشته باشید تهیه کنید و در هر مهمانی یکی از آنها را استفاده کنید و به ترتیب با استایل خود درخشش ویژه‌ای ببخشید خوب شما در مقام یک خرده فروش یا ارائه دهنده انواع اکسسوری می توانید با قراردادهای کاربردی و سراسر بود با برند کلاسیک این ساعت ها را به شکل عمده تهیه کنید و به دست مصرف کنندگان و دوستداران برسانید.

 

 

 

 

واردات نسل جدید


جدیدترین نسل، ساعت های اسپرت هم اکنون در فروشگاه بدلیجات کلاسیک موجود است که به شکل عمده میتوانید تهیه کنید

 

 

 

 

با همکاران محترم هم کار میکنیم :

 

 

اگر خرده فروش هستید می توانید با برند کلاسیک که واردات و توزیع مستقیم را در کشور ایران و سراسر شهر را انجام میدهد قراردادهای عالی و با صرفه جویی هزینه و بودجه ببندید زیرا دیگر نیازی نیست هزینه های اضافی به افراد واسطه بدهید و ما سایت خود را به همین دلیل راه اندازی کرده ایم تا با افراد به طور مستقیم و بدون واسطه کار کنیم. ( پخش عمده جاکلیدی به شکل کاملا متفاوت و متنوع هم جز لاین های فعالیت های تجاری ماست. )

 

 

 

 

اگر هم خودتان هم عمده فروش هستید و به دست خرده فروشان و مغازه دارها جنس میرسانید هم میتوانید روی کمک های ما حساب کنید زیرا ما علاوه بر غرفه داران و فروشگاه داران با افراد عمده فروش و مراکز پخش عمده هم به طور مستقیم و با انصاف کار می کنیم.

 

 

 

 

 

کپی برابر اصل است :

 

 

 

حتما این جمله را بارها و بارها شنیده اید که کپی برابر اصل است و زمانی که ما به عنوان یک فرد معمولی در جامعه در حال زندگی هستیم نیازی نیست که حاصل تلاش های خود را جمع آوری کرده و خود را از بسیاری از امکانات محروم کنیم تا بتوانیم یک ساعت یونیک و اصل برابر با اصل سلبریتی ها را بخریم بلکه می‌توانیم های کپی هایی که از لحاظ ظاهری شبیه به نوع اول هستند و کیفیت معقول و مناسبی دارند را تهیه کنیم.

 

 

 

 

 

برترین ساعت مچی اسپرت در کلاکوب| فروشگاه بدلیجات کلاسیک

پخش عمده ساعت مچی اسپرت در بازار بزرگ تهران

 

 

 

 

 

مهم شیک شدن و تکمیل استایل است :

 

 

به طور کلی هزینه های گران ساعتهای برند به این خاطر است که توسط کمپانی های خاص در کشورهای سطح اول دنیا تولید میشود نیازی نیست که خود را به زحمت بیندازیم یا خود را اذیت کنیم می‌توانیم شبیه به آنها را داشته باشیم که اصلا معلوم نیست که اصل نیستند بلکه زیبا هستند و به تکمیل شدن و زیبا شدن ظاهر و استایل ما کمک موثری میکند.

 

 

 

بند انگشتی ها هم پر طرفدار هستند :

 

 

عمده فروشی بند انگشتی هم به ما ثابت کرده که زیر مجموعه های محترم ما توسط آن به سود بالایی رسیده اند، زیرا توسط جوانان و نوجوانان بسیار استفاده میشود و در انگشت های مختلف قابل استفاده است اگر دوست دارید شاخه های پر سود را بشناسید و با دانش محصول موجود کنید حتما از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید و با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *