النگو تزئینی | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

بدلیجات عراق و اربیل برای ما حکم رفیع و جایگاه بسیار بالایی دارد زیرا نشان دهنده آن است که ما حتی توانایی صادرات به خارج از کشور ( سلیمانیه و کربلا ) را داریم این یعنی اینکه محصولات ما با بهترین کیفیت موجود در جهان آنقدر طراز اول و دسته اول به حساب می آید که حتی خارجی ها هم با اعتماد به برند کلاسیک می توانند موجودی های خود را از ما تهیه کنید.

 

 

زیرا همانطور که می دانید کشور عراق با چند شهر خیلی مهم مثل اربیل، سلیمانیه، کربلا، نجف و… این سالهای اخیر درگیر یکسری جنگ های داخلی و خارجی بوده ولی مهمان های خارجی و توریست های ایرانی، اروپایی و آمریکایی و سایر کشورها را در دل خود جای داده و پذیرای آنها بوده در طول تاریخ بوده است و آنها هم یکسری چشم روشنی و سوغاتی توقع دارند که در دسترسشان باشد تا برای عزیزان و خانواده خود به سوغات و پیشکش ببرند. ادامه این بحث را در پاراگراف بعدی مطالعه خواهید کرد. مرکز فروش بدلیجات در چین در مشت شما خواهد بود.

 

 

 

دستبند نگین دار | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

بدلیجات عراق و اربیل با پایدارترین قرارداد ها برای همه خارجی ها

 

 

 

 

💙 برای ارتباط و قرارداد با خارجی ها بهترین پلن های ممکن را داریم.

 

💙 در خصوص تامین محصولات در هر زمان از سال مشکلی نداریم.

 

💙 عمده فروشی بند انگشتی از لاین های فعال کاری ماست.

 

💙 و…

 

 

 

بدلیجات عراق و اربیل از مهمترین صادرات ماست :

 

 

به همین خاطر که آنها به دلیل اینکه در کشور های جهان اول زندگی میکنند بر اساس آن توقع بسیار بالایی از محصولات دارند ما هم که بهترین های دنیا را در دل خود جای داده ایم می توانیم مغازه داران، غرفه‌داران و همچنین مراکز عمده فروشی و پخش عمده که برادران و دوست های هستند را حسابی غنی کرده و آنها را از هرگونه هزینه اضافی نجات میدهیم و اجازه نمی دهیم جنس هایشان را از کمپانی های تولید کننده تهیه کنند چراکه هزینه ارسال به دلار و خیلی گران خواهد بود زیرا مسافت خیلی طولانی بین آنها و کشور چین میباشد ما همه را از برندهای تهیه میکنیم و سراسری بکش در کشور خودمان و کشورهای دوست و همسایه توزیع می‌کنیم.

 

 

 

 

 

۱- عمده فروشی زیورآلات در عراق و سلیمانیه با کیفیت ترین ها :

 

 

زیورآلات از خواسته های همیشگی و مشترک بین همه بانوان و جنس مونث بوده است و این نیاز و تمایل و گرایش به این زیور آلات در میان بانوان عرب و عراقی بیشتر به چشم می خورد یعنی آنها به هر ترتیبی که شده با هر میزان بودجه و درآمدی که دارند از همسر خود توقع تامین این نیاز را دارند و همانطور که در فیلم های وطنی و سایر کشورها فیلم هایی در خصوص تاریخ و پیشینه عرب ها دیده متوجه اهمیت این موضوع شده اید.

 

 

ما به فکر ذوق و شوق مشتریانمان هستیم : ( اینستاگرام ما)

 

 

به هر حال یک نیاز برای هر خانمی می باشد که به آن احترام می گذاریم و برای نشان دادن عرض ادب و احترام خود شغل خود را به طوری پرورش داده ایم و تقویت کرده ایم که بتوانید با هزینه های مناسب بهترین و زیبا ترین ها را در کلکسیون خود وارد کرده از تماشا و استفاده کردن از آنها بیشترین لذت ممکن را ببرید. ما در بدلیجات عمده اینستاگرام حرف اول را میزنیم.

 

 

 

قیمت سرویس ژوپینگ | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

مرکز عمده فروشی بدلیجات در سلیمانیه و کردستان عراق

 

 

این یک سرمایه گذاری است :

 

سرمایه گذاری همیشه جمع آوری پول و انباشته کردن آن در حساب‌های بانکی نیست یعنی اینکه شما به شکل ماهانه و یا سالیانه درآمدی از کار و بیزنس خود دارید و به خود میگویید که که فلان چیز را نمی‌خرم، فلان کار را نمی کنم و فلان جا نمیرم تا به این ترتیب صرفه جویی کرده و پول هایم را پس انداز می کنم تا یک موقع خوب به دادم برسد.

 

 

تاجر خوب چه نشانه هایی دارد؟

 

 

اما این یک راه مناسب برای یک تاجر نیست یک تاجر موفق کسی است که می‌داند از کجا جنس تهیه کرده و چگونه آن را به دست مشتریان و خواهان ها برساند و چگونه بازار را در دست بگیرد و همه محصولات خود را در بازار توزیع کند و نشان هایش در هر جایی به چشم بخورد و رفته‌رفته معروف شود و از هر کسی درباره برندش بپرسید به نیکویی نام میبرد و به شما خواهد گفت که دوست دارد فقط کالاهای مورد نیازش را از این تاجر تهیه کند.

 

 


بازار سلطانی تهران و کلانشهر اصفهان در صفحه موبایل شما

 


۲- مرکز پخش عمده بدلیجات در عراق و اربیل با بهترین فرصت همکاری :

 

 

خوب با فرصتی که ما برای مشتریان خارجی فراهم کرده‌ایم و اهمیت این موضوع که ما وارد کننده مستقیم بدلیجات چینی هستیم به جای قیمت دلاری قیمت ریالی را پرداخت میکنید و فاصله بین کشور ما با شما چند ساعت است ولی با چین چند روز طول می کشد که رفت و آمد شما انجام شود متوجه می‌شوید که این یک سرمایه‌گذاری و پرسود و پر از منفعت است ما با شرایط ویژه آماده همکاری و عقد قرارداد با شما هستیم و از هر نظر مشتریان داخلی و خارجی خود را ساپورت می کنیم.

 

 


بهترین واردکننده ایران با همه کشور های دوست و همسایه آماده همکاری و عقد قرارداد است

 

 

چرا کلاسیک را انتخاب کنیم؟

 

در پاسخ به این سوال که چرا باید برند کلاسیک را به عنوان تامین کننده محصولات انتخاب کنیم با اینکه در کشورمان تحریمی وجود ندارد و می توانیم به طور مستقیم با هر شرکت یا کمپانی خارجی که میخواهیم ارتباط برقرار کرده و محصولات مان را از آنها تهیه کنیم.

 

 

بهترین پاسخی که میتوان اعلام کرد :

 

 

پاسخ به این سوال برای ما یک چیز مشخص و واضح است که در سال هایی که در کشور خودمان و کشورهای همسایه رد و نشانمان به شهرت رسیده ایم تمام تلاش خود را کرده ایم که روز به روز به مشتریان مان وفادار و پایبند بوده و قابلیت های خود را گسترش و پرورش دهیم تا آنها در رفاه بیشتری با ما در بستر امنی همکاری نمایند.

 

 

قیمت سرویس ژوپیر | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

نمایندگی ژوپینگ در عراق برای تامین کالاهای عالی آماده است.

 

 

مادلینگ ها را دنبال مینمایید : اکسسوری بدلیجات با ما

 

 

به مرحله‌ ای از کار ما رسیده ایم که آنقدر مشتریان به ما اعتماد دارند که ندیده حرف ما را قبول میکنه و ندیده محصولات ما را سفارش می دهد یعنی آنقدر کیفیت های فوق العاده ای را برایشان ارسال میکنیم و از نظر زیبایی و ترند بودند برای واردات اصرار داریم که مطمئن هستند چیزی که به دستشان می رسانیم همانیست که در فرش قرمز ها توسط مدلینگ های مختلف در حال استفاده میباشد. تمامی اکسسوری بدلیجات را داریم خیالتان راحت

 

 

سخن نهایی که داریم :

 

 

خوب اگر بخواهیم ساده‌تر جوابتان را بدهیم ما کارآزموده و خبره این کار هستیم و طرف کمپانی ما هم به ما به چشم یک فعال آسیایی نگاه می کند و یک برند آشنا برای آنها هستیم برای همین کار کردن ما با آنها ساده و روان است و دیگر برای شما هیچ چالشی وجود نخواهد داشت و کارتان برای واردات و توزیع آسان تر می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *