زیورآلات طلایی و نقره ای | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

عمده فروشی نیم ست و سرویس استیل در هر کلانشهر و شهری که شما فکرش را بکنید مثل تهران و مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز ، بانه، گناوه و… با قیمتی که اصلا فکرش را نمیکنید توسط تیم اجرایی کلاسیک انجام میشود که ما متخصصانی دانشمند و دلسوز در این خصوص این محصولات گذاشتیم که بتوانید از مشاوره های حرفه ای آنها نهایت استفاده ببرید.

 

 

با تحقیقات کامل و دانش کافی خریدی اصولی داشته باشید و به بالاترین میزان فروش خود برسید و از حرفه ای ترین برند های دنیا بهره مند شوید که ما اصولا با کمپانی های حرفه ای کار میکنیم که در این راستا بتوانیم وارداتی سودمند داشته باشید و شما با خریدی بی واسطه از ما، قیمتی مناسب را روی کالاهای خرد بگذارید و یدین طریق رضایت مشتری را به طرز فوق العاده ای جلب کرده و مسیر تجاری موفقیت آمیزی را طی نمایید.

 

 

 

 

تمامی سوالات خود را در حوزه انواع زیورآلات و اکسسوری ها، میتوانید از پشتیبان بپرسید.

 

 

برای تماس گرفتن با ما درنگ نکنید، شغل پشتیبان های ما پاسخ دادن به سوالات شماست.

 

 

ار پخش عمده زیورآلات گرفته تا ریز ترین اکسسوری ها، کنارتان هستیم.

 

 

و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عمده فروشی نیم ست و سرویس استیل با واردات و صادرات مستقیم :

 

 

اگر از جمله کسانی هستید که علاقه زیادی به اجناس خارجی اصل و با کیفیت دارید و در همین خصوص کار میکنید باید خیلی خبره باشید و بتوانید مو را از ماست بکشید بیرون، چون فاصله اصل با تقلبی فقط یک مو است و خیلی از کلاهبردان منتظرند تا سرتان را کلاه بذارند و به شما محصول غیر واقعی و بی کیفیت بفروشند و جیبتان را خالی کنند.

 

 

 

 

۱- صادرات نیم ست و سرویس استیل از پلن های اجرایی ماست :

 

 

 

توزیع و پخش انواع زیورآلات و اکسسوری ها را سالیان سال است که در مسیری پر از موفقیت و در اوج انجام میدهیم و تمامی کسانی که با ما همکاری دارند به مرحله ای رسیده اند که وفاداری خود را در هر شرایطی به ما حفظ کرده و حتی خودشان زمینه ساز آشنایی ما با سایر همکارا شان و دوستان عزیزشان شده اند. ( شاید دوست داشته باشی که مطلب وارد کننده بدلیجات را بخونی! )

 

 

 

  • خوب وجود تیم حرفه ای ما و تمامی کسانی که در برند کلاسیک نقش ایفا می کنند و پشتیبانی های مداوم و مشاوره های رایگانی که جز خدمت ویژه کلاسیک به مشتریان است و توانستیم توجه تمام بازار ایران را به خود جلب کنیم،

 

 

  • با خود فکر کردیم که صادرات هم باید جز برنامه های کاری ما باشد و باید به پلان های اجرایی ما برسد خوب در این صورت است که قادریم که بگوییم که همواره واردات مستقیم از کمپانی های با ارزش و ارزشمند جهانی وظیفه برند معتبر ماست و هم صادرات مستقیم به کشورهای همسایه و هم مرز که از مهمترین وظایف ما می باشد.

 

 

 

  • زیرا همه کشورها و تجار مختلفشان می توانند به این طرز عالی واردات انجام دهند که قیمتی مناسب روی قیمت نهایی مصرف‌کننده اجرا شود اما این کار را به نحو احسنت انجام می‌دهیم و وظیفه خود می‌دانیم که کشورهای همسایه کمک کنیم پس همیشه در نظر داشته باشید که صادرات و واردات از مهم‌ترین پلان‌های کاری و شغلی و تجاری ما می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

نیم ست استیل نقره ای مدل لوزی | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

عمده فروشی نیم ست و سرویس استیل در مدل های جدید و مورد تایید سلبریتی ها

 

 

 

 

قیمت های نهایی ما را باور نخواهید کرد :

 

 

 

 

💎 اگر می خواهید در مسیر داد و ستد محصول موفق شوید باید دو چیز را همواره آویز گوش خود کنید و در حین تهیه کالا به آن توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید به سودی کلان دست یابید و برای خود مشتریان وفادار و همیشگی پیدا کنید.

 

 

 

💎 در وحله اول کیفیت حرف اول را میزند زیرا باید محصول هم از نظر زیبایی هم از نظر کیفیت و هم از نظر متریال فوق العاده باشد که بتواند مخاطبین را به سمت خود جلب و جذب نماید و دل از هر بیننده‌ای را ببرد و سرانجام بیننده را مجبور به خرید و تهیه کردن نماید.

 

 

 

💎 در وحله دوم قیمت مناسب خیلی نکته کلیدی و مهم می باشد که در این راستا می توانید به بالاترین میزان فروش دست دست یابید، زیرا محصولی که زیبا با کیفیت باشد و قیمت مناسب نداشته باشد بیکار و معطل می‌ماند زیرا مصرف کنندگان تا یک حدی توان خرید کردن دارند و اگر برایشان گران قیمت باشد مطمئن باشید که قیدش را می‌زنند و پا روی دلشان می گذارند و خریدی صورت نمی گیرد.

 

 

💎 پس قیمت و کیفیت مناسب را هر دو با هم باید با هم عجین شوند تا به یک برند تجاری موفق تبدیل شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲- بدلیجات استیل در دو رنگ طلایی و نقره ای :

 

 

 

بدلیجات استیل شبه طلا می باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود میباشد که فرق بین اصل و فیک را زمانی متوجه می‌شوید که رنگ این کالا بعد از استفاده باقی می ماند یا کدر میشود و پوست پوست میشود و میریزد و دیگر خبری از رنگ اولیه نیست و حتی سیاه شده که در بسیاری از محصولات فیک دل مخاطب را  به گونه ای زده که دستبند یا هرگونه زیورآلات خود را دور بیندازید و تحمل ندارد حتی یک دقیقه به خود آویزان کند.

 

 

 

ما دقیقا را محصولی وارد می کنیم و به دست مصرف کنندگان می رسانیم که رنگ طلایی و نقره ای شاینی و فوق العاده دارد و بعد از استفاده و حتی بعد از گذشت زمان طولانی تغییر رنگ نمی دهد و همواره شبیه روز اولش می باشد و ظاهری فوق العاده و درخششی شگفت انگیز و روح نواز دارد که این دقیقا همان محصولی است که مشتریان از شما انتظار دارد.

 

 

 

 

 

 


 

 

بدلیجات در عمان و امارات با بهترین پلن های همکاری + اکسسوری

 

 


 

 

 

 

 

نیم ست استیل نقره ای مدل صدف | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

پخش عمده نیم ست و سرویس استیل در تهران و مشهد، مستقیما از وارد کننده

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این محتوا :

 

 

 

در این مقاله سعی کردیم که درباره‌ی نکات مختلف تجاری در حوزه زیورآلات با شما صحبت کنیم تا بسیاری از نکات کلیدی را به شما یاد بدهیم و بگوییم که در این مسیر یاری گر شما هستیم و همواره به فکر مشتریانی هستیم که تمام زندگی و درآمد و سرمای خود را در این راه گذاشتند و دوست نداریم که کوچکترین ضرری بکنند و همواره به فکر سود بردنشان هستیم خوب در این صورت می‌توانید روی اعتبار و آبروی ما فکر کرده و با مشاوره های رایگان ما به بهترین تصمیم گیری دست یابید،  مشاوران و پشتیبانان ما در همین لحظه پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *