مرکز عرضه ست های قرمز رنگ اناری | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

پخش عمده ست بدلیجات یلدایی، از پربازدید ترین و مهمترین محصولات مناسبتی است که فروش یک فروشگاه را به شکل قابل توجهی بالا میبرد و این روز ها همه به دنبال مدل جدید ۲۰۲۴ هستند که فوق العاده ترین ها و زیباترین ها را در هلدینگ کلاسیک را میتوانید پیدا کنید و ما هر ساله از محصولات متفاوتی در این زمینه رونمایی میکنیم….

 

تا بدین وسیله بتوانیم بستر مناسبی برای خریداران و مصرف کنندگان ایجاد کنیم و خرده فروشان خود را از داشتن چنین محصول بینظیری بهره مند سازیم…. در ادامه با ما همراه باشید تا باهم نکات مهمی را بررسی کنیم… بتوانید از این طریق از ما مشاوره دریافت نمایید…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • چرا باید به محصولات مناسبتی توجه کنید؟

 

 

  • محصولات یلدا چه زمانی رونمایی میشود…

 

 

  • خیالتان راحت، زمانبندی رونمایی محصولات ما دقیق است…🥰

 

 

  • و…

 

 

 

 

پخش عمده ست بدلیجات یلدایی + رونمایی از مدل های سال نوی ۲۰۲۴

 

 

طرح انار یکی از پابلیک‌ترین و عمومی‌ترین نشانه‌های شب یلدا می‌باشد ما هم بدین منظور زیورآلاتی زیبا با نشانه انار در انواع گوشواره دستبند گردنبند پابند عرضه می‌کنیم که دارای کیفیت فوق العاده‌ای هستند و به عنوان یک زینتی محبوب ی خانم‌ها محسوب می‌شود….اگر می‌خواهید از محصولات یلدای ما با مدل‌های ۲۰۲۴ آشنا شوید… می‌توانید همین حالا به کانال تلگرام ما جوین شوید برای دسترسی به کانال تلگرام در سایت به لینک کانال تلگرام مراجعه کرده و کلیک نمایید به ما بپیوندید…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- فروش عمده سرویس یلدایی + ترند و از خوشگل ترین ها…

 

 

خرید از ما چند تا نه! بلکه تعداد بیشماری مزیت دارد و همکاری با ما نه تنها باعث تامین محصولات فروشگاهتان میشود، بلکه یک باعث تجربه یک تجارت عالی بین ما و شما میشود. قبل از اینکه مزیت ها را برایتان بشماریم.. این خبر خوش را میتوانیم بدهیم که همین حالا سرویس یلدایی ترند و یکی از یکی خوشگل تر توسط هلدینگ کلاسیک رونمایی شد و میتوانید همین حالا سفارش خودتان ثبت کنید تا از دیگر رقبا عقب نمانید….

 

 

 

۱- ما دارای انواع زیورآلات و اکسسوری های ترند هستیم به طوری که محصولات ترند داغه داغ از فرش قرمز ها مستقیم به مرکز تجاری ما وارد میشوند.

 

۲- به محصولات مناسبتی مثل یلدا، ولنتاین، عید و… اهمیت میدهیم تا بتوانیم زمینه سود بیشتر را برای خرده فروشان محترم فراهم کنیم…

 

۳- مصرف کنندگان برای ما جایگاه ویژه ای دارند، بدین منظور محصولات خارق العاده و با کیفیت را وارد و تولید میکنیم.

 

۴- ما در شهر مقدس مشهد هستیم ولی به تمام کشور ارسال داریم و پشتیبانی کامل ما، شامل همه مشتریان گرامی میشود.

 

۵- دارای ادمین های پاسخگویی هستیم که به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند و هیچ سوالی را بی پاسخ نمیگذاریم…

 

۶- با یک هلدینگ طرف هستید نه یک مرکز فروش ساده

 

۷- سابقه درخشان و رزومه کاری ما یک ضمانت نامه برای عقد قرارداد و همکاری است

 

۸- با یکبار همکاری با ما، به جمع وفاداران ما میپیوندید و این افتخاری بزرگ برای ماست

 

۹-و…

 

 

 

 

نیمست یلدایی با پلاک و گوشواره | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

 

پخش عمده ست بدلیجات یلدایی در سرتاسر ایران

 

 

 

 

یک هدیه عالی….

 

 

با این محصولات مختص یلدا، با یک تیر دو نشان میتوانید بزنید، هم اینکه بسیاری از افراد از این زینتی ها برای هدیه دادن استفاده میکنند که یک لوازم خاص برای عروس خانم ها نیز به شما میرود و هم از جمله زیورآلاتی است که بانوان به عنوان خاتون زیبا علاقه مند به استفاده از آنها هستند و یک عامل اصلی در تکمیل شدن استایل یلدایی میباشد…. ( فروش عمده اکسسوری مو وارداتی با مدل های محبوب تینیجر ها)

 

 

 

اکسسوری خاص برای شب چله….

 

 

ایرانیان در سفره شب یلدا تا جای ممکن از رنگ قرمز استفاده می‌کنند؛ رنگ قرمز، که در هندوانه و انار نیز به چشم‌می‌خورد، نماد طلوع خورشید در سپیده‌دم و درخشش زندگی است. گرمای این رنگ، شور و زندگی را به شب سرد و طولانی یلدا هدیه می‌دهد. بنابراین، طراحی میز یا سفره شب یلدا با رنگ قرمز، به این مهمانی باستانی حیات می‌بخشد. همچنین استفاده از شمع نیز در سفره یلدا، به این شب‌ طولانی نور هدیه می‌دهد.

 

 

 

 

 

با تعاریفی که درباره قرمز رنگ بودن حال و هوای شب یلدا وجود دارد، ما محصولاتی را عرضه میکنیم که برگرفته از تمامی این تعاریف است و باعث میشود تا بانوان بتوانند خودشان را به شکل خاتون های افسانه ای زینت ببخشند و کامل کننده زیبایی این شب باشند….

 

 

 

 

 

مجموعه ما کامله….

 

 

دوستان و همراهان عزیزی که دوست دارید از محصولات ویژه شب چله ما خریداری کنید، به شما تبریک عرض میکنیم و خیر مقدم میگوییم زیرا به جمع هواداران میلیونی کلاسیک در ایران و خارج از کشور پیوستید و همین حالا برند شما دچار تغییر و تحولاتی میشود و سودتان سر از آسمان ها در میاورد،

 

زیرا با انتخاب درست تمامی راه های درست پیش پای شما قرار میگیرد، شما هر ایده و نیازی در خصوص انواع محصولات داشته باشید، در مجموعه کامل ما میتوانید پیدا کنید…( اگر میل به خرید عمده اکسسوری و بدلیجات دارید، همین حالا روی لینک کلیک کنید تا به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشید…).

 

 

 

 

 


 

 

مقاله پربازدید 💜: پخش عمده پیرسینگ در انواع ناف و گوش محصول عرضه میکند

 

 


 

 

 

 

۳- صادرات سرویس بدلیجات یلدایی….

 

 

 

تمامی محصولاتی که ما در مرکز تجاری خود عرضه میکنیم، بلااستثنا در دسته صادرات ما قرار دارند و کشور های محترمی که با فرهنگ ایرانی یکی هستند، این سرویس ها به کارشان میاید و از همینجا اعلام میداریم، آماده همکاری با تجار این کشور های دوست و همسایه میباشیم…. ( محصولات همین حالا آماده ارسال هستند:)

 

 

 

 

 

نیمست با دانه های اناری | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

فروش عمده ست بدلیجات یلدایی از غرب تا شرق با کلاسیک

 

 

 

 

 

یلدا، مراسمی که از گذشتگان به ما ارث رسیده….

 

 

 

شب یلدا یا چله از جمله مراسمی است که از هزاران سال پیش وجود داشته و به ما ارث رسیده و روز به روز در حال بزرگ و بزرگتر شدن است زیرا حتی غرب هم به چنین مراسم های کهن و باستانی و غنی ایرانی اهمیت میدهند و ما تنها کشوری نیستیم که یلدا را برگزار میکنیم، شما هم به عنوان کسی که بیزنس انجام میدهد باید به این نکات توجه کنید و از موقعیت ها برای فروش هرچه بهتر استفاده کنید… زیرا….

 

 

 

۱- زیرا به ذوق و شوق مردم بال و پر میدهید و محصولاتی که دوست دارند را در اختیارشان میگذارید و باعث رضایت و خوشحالی آنها میشوید…

 

۲- خودتان هم به سودهای کلانی دست میابید، زیرا میتوان با فروش فقط در یک شب به تمام سود قابل انتظار در سال دست یافت..

 

 

 

جمع بندی نهایی محتوا…

 

 

در نهایت به این جمع بندی میرسیم که شما برای تهیه محصولات مناسبتی، میتوانید به مجموعه ما اعتماد کنید و یا کیفیت ترین ها را به شکل مستقیم و بی واسطه تهیه کنید و به سودهای قابل انتظار دست یابید، ما آماده همکاری با همه عمده و خرده فروشان ایرانی و خارجی میباشیم و با آغوش باز پذیرای شما عزیزان میباشیم….

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *