خریدی بی واسطه از ژوپینگ و ژوپیر

بهترین بدلیجات ژوپینگ و ژوپیر به صورت عمده در خراسان می باشد . بدلیجات به دلیل گرانی طلا و نقره طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است . البته با تغییرات در مد نیز ست کردن اکسسوری بسیار مورد توجه قرار گرفت به همین دلیل از بدلیجات در این زمینه بسیار استفاده شد . بدلیجات کلاسیک یکی از وارد کنندگان معتبر است که به صورت عمده برای خورده فروشان با قیمت های مناسب به بازار عرضه میکند .برای آشنایی با این بدلیجات و این برند و همچنین آبکاری طلاروس تا انتهای مطلب با ما باشید :

 

 

بدلیجات ژوپینگ و ژوپیر با امکان برقراری با برند اصلی و مستقیم امکان پذیر است.

 

  • آشنایی با برند ژوپینگ

 

  • مزیت ها و ویژگی ها

 

  • انواع روکش

 

 

  • و …

 

 

تولید بدلیجات ژوپینگ و ژوپیر در کجاست و این برند از کجا صادر می شود ؟

 

 

 

ژوپینگ برندی است که زیورآلاتی مثل گردنبند ، دستبند ، گوشواره و پابند بدلی تولید میکند و بسیار در این زمینه بسیار حرفه ای است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . جنس محصولاتش از فلز مس با روکش آب طلا ویا رادیوم می باشد.

 

۱- ساخت نگین صنعتی و نمایندگی ژوپیر :

 

برای ساخت نگین ها از نوع زیرکن صنعتی درجه یک با بهترین کیفیت و گاها از سنگ های قیمتی مثل سواروسکی استفاده میکنند . ویژگی های محصولات این برند را به طور خلاصه باهم بررسی میکنیم که مفید است با نمایندگی ژوپیر هم در مقاله اختصاصی آشنا شوید.

 

به صرفه ترین بدلیجات از عمده فروشی

بدلیجات اصل ژوپینگ از بالاترین کیفیت به حد بالا برخوردار است.

 

  • کیفیت بالا

 

  • ممتاز

 

  • قیمت مناسب

 

  • دوام

 

  • استحکام

 

  • تغییر رنگ و شکل در دیرترین زمان

 

۲- محصولات این شرکت ( نمایندگی ژوپینگ ) از کجا صادر میشوند ؟

 

یک شرکت چینی به نام ژوپینگ است . که شاید نام آن را شوپینگ نیز شنده باشید نامی انگلیسی است که xuping نوشته می شود . تا چند سال پیش که به این محبوبیت نرسیده بود هیچکس نام آن را نمی دانست اما بعد از واردات آن در ایران به سرعت معروف شد و نمایندگی ژوپینگ بسیار مورد توجه قرار گرفت .

 

 

خرید آنلاین از عمده فروشی های معتبر بدلیجات

بدلیجات اصل ژوپیر جز حرفه ای تری های دنیا میباشد.

 

۳- جنس کالاهای بدلیجات و مرکز پخش آن در ایران :

 

جنس این محصولات معمولا از فلز مس است اما زیبای و درخشندگی خود را مدیون روکش هایی است که گاها با رادیوم و یا آب طلا پوشانده می شود میباشد . که خود با کیفیت های مختلف عرضه می شود . مرکز پخش بدلیجات ایران  ما هستیم.

 

  • درباره دسته بندی فیک ها و تولید کننده بدلیجات عمده :

 

زیورآلات به دو دسته فیک و برند تقسیم میشوند . برای اینکه چندین سال به خوبی از محصولی که خریده اید استفاده کنید بهتر از از نوع برند خریداری کنید زیرا در صورت نگهداری و مراقبت درست هیچ گونه تغییر رنگ و شکال ظاهری و کدر شدن در آن نخواهید دید . پیشنهاد میشود که تولید کننده بدلیجات عمده را فالو کنید.

 

خرید بی واسطه از کارخانه برند ژوپینگ

بدلیجات ژوپینگ در خراسان به شکل دقیق و تخصصی عرضه میشود.

 

  • اجناس ضدحساسیت و رنگ ثابت بخرید :

 

شرکت های سازنده بدلیجات برای اینکه محصولات به پوست شما حساسیت ندهد و به بدنتان آسیب نزند و همچنین رنگ و ظاهر خود را بعد از مدتی کوتاه از دست ندهد از روکش های مختلف استفاده میکنند . که این روکش های می تواند آّ نقره ، آب طلا ، استیل ، رادیوم ، تیاینیوم نیز باشد .

 

  • بدون ایجاد حساسیت با عمده فروشی بدلیجات :

 

روکش رادیوم جز آن دسته از روکش هایی است که باعث حساسیت نمی شود و برند ژوپینگ به همین علت برای ساخت از انی محصول استفاده میکند .در ادامه مقاله جنس روکش هاش مختلف را بیشتر می شناسیم که با عمده فروشی بدلیجات را با بالاترین دقت ارائه میدهیم.

 

روش خزید مستقیم بدلیجات برند ژوپینگ

بدلیجات ژوپیر در خراسان به طور مستقیم و با برند اصلی

 

  • رادیوم که پر مصرف ترین روکش برای زیورآلات بدلی می باشد :

 

این روکش ، فلزی است که رنگی مشابه به طلای سفید دارد . از آب نقره و تیتانیوم کیفیت بالاتری دارد . ضد حساسیت پوستی است و به مراتب قسمت بالاتری هم نسبت به دو مدل ذکر شده دارد . تغییر رنگ نمی دهد و باعث میشود در طولانی مدت از محصولی که خریده اید به خوبی استفاده کنید .

 

 

  • نحوه ی تمیز کردن محصول با این روکش و پخش عمده بدلیجات :

 

برای مثال اگر انگشتری دارید که از روکش رادیوم برای ساخت آن استفاده شده است نیازی نیست برای تمیز کردن آن از آب و سرکه و یا الکل استفاده کنید زیرا اینکار باعث میشود به سرعت تغییر رنگ دهد و انگشتر کدر و خراب بشود. اگر از پخش عمده بدلیجات خرید کنید که معتبر باشد هیچ استرسی نخواهید داشت.

 

انگشتر ژوپینگ اصل

گردنبند ژوپیر اصل به هیچ وجه تغییر رنگ نمیدهد.

 

  • این موارد را جدی بگیرید :

 

توصیه می شود که برای اینکار از دستمال مرطوب استفاده کنید که خیلی هم خیس نباشد سریع و پشت سر هم نیز نکشید که روکش کدر نشود .

 

به مرور زمان تغییر رنگ میدهد :

 

اما در ادامه این اطمینان را به شما می دهم که اگر قبلا بدلیجاتی داشتید که به مرور زمان رنگ آنها سبز شده است در زیورآلات با رادیوم همچین چیزی مشاهده نخواهید کرد زیرا مانع از این کار می شود .

 

روش خزید مستقیم بدلیجات برند ژوپیر

بدلیجات ژوپینگ در مشهد به همه نقاط کشور ارسال میشود.

 

  • شناسایی این روکش از دیگر انواع خود :

 

این نوع روکش ها روی فلزات و الماس و تراشه های شیشه ای باعث درخشندگی می شود و همچنین در برق زدن نگین ها نیز موثر است . اما این فکر که چون روکش رادیوم یا آب طلا دارد نیازی به مراقبت هم ندارد که بسیار اشتباه است .

 

  • شناسایی صحیح روکش ها :

 

اما مسئله مهم برای شناسایی این روکش به چند عامل بستگی دارد ، نکته اول از مغازه های معتبر خریداری کنید تا از معرفی اجناسی که خریداری میکنید مطمئن باشید ، نکته دوم همانطور که توضیح دادیم این روکش باعث درخشندگی میشود پس درخشش آن حتی در نور کم نشان می دهد که محصول انتخابی رادیوم است یا نه .

 

خرید بی واسطه از کارخانه برند ژوپیر

بدلیجات ژوپیر در مشهد از تولید کننده اصلی جنس وارد میکند.

 

  • عمر آن چقدر است ؟

 

طول عمر روکش ها با هم متفاوت است . عوامل زیادی در عمر بدلیجات تاثیرگذار است اما ما هم در افزایش و یا کاهش آن بی تاثیر نیستیم .

 

  • شرکت سازنده :

 

جنسی که شرکت  سازنده استفاده میکند بسیار مهم است و همچنین نوع ساخت این روکش که به آن آسیب وارد نشده باشد نیز حائز اهمیت است به این دلیل که باعث می شود تغییر رنگ نداشته باشد بنابراین عمر طولانی تر دارد .

 

خرده فروشی بدلیجات ژوپینگ

عمده فروشی ژوپینگ یک تخصص است که قدرتمند ترین ها از آن بهره مند هستند.

 

  • هر محصول مراقبت خاص خود را دارد :

 

برای مثال اگر شما انگشتری خریداری کردید باید در نظر بگیرید که نسبت به دیگر زیورآلات بیشتر در ارتباط با رطوبت و آب قرار میگیرد در نتیجه باعث میشود رنگ آن تغییر کند ، بنابراین باید حتما قبل از شستشوی دست انگشتر را دربیاورید و دستانتان را خشک سپس از انگشترتان استفاده کنید .

 

  • به رنگ زیورآلات خریداری شده توجه کنید :

 

اگر رنگ طلایی برای زیورآلات خود انتخاب میکنید باید بدانید که اگر رنگ آن برود دیگر قابل استفاده نخواهد بود اما اگر رنگ نقره یا سفید داشته باشد و کمی کدر بشود باز می توانید درخشش آن را برگردانید .

 

 

دستبند ژوپینگ اصل

دستبند ژوپینگ اصل از ماندگارترین های دنیاست.

 

  • روکش استیل مناسب برای زیورآلات :

 

یکی دیگر از روکش هایی که برای زیورآلات مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار پر مصرف به شمار می رود روکش استیل است . این روکش ضدخش است و اصلا تغییر رنگ نمیدهد .

 

قیمت مناسب با روکش اعلا :

 

هرچه روکش باکیفیت تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود . استیل نیز در مقاوم دوم بعد از رادیوم قرار میگیرد که باعث حساسیت نمی شود که یک نقطه ی قوت برای این روکش می باشد .

 

خرده فروشی بدلیجات ژوپیر

عمده فروشی ژوپیر همیشه مراقب است تا اجناس ضد حساسیت عرضه کند.

 

  • ضد حساسیت :

 

اغلب برای افراد اتفاق افتاده است که بدلیجاتی که استفاده میکنند باعث خارش و قرمز شدن پوستشان شده است ولی این روکش ضدآلرژی است و آسیبی به پوست نمیزند .

 

  • رنگ و ظاهر آن تغییر نمی کند :

 

برای استفاده روزانه سرکار و یا گردش که بدن زیاد تعریق دارد بسیار مناسب است به همین دلیل بین افراد بسیار محبوب شده است . به دلیل پوشش اکسید کرومی که دارد ضدخش شناخته شده است .

 

گردنبند ژوپیر اصل

گردنبند ژوپیر اصل هیچ فرقی با نوع اصل ندارد.

 

  • برای چه کسانی مناسب تر است ؟

 

  •  در محیط هایی که نمک زیادی دارد برعکس دیگر انواع خود که کدر میشوند هیچ اتفاقی برایش نمی افتد. بنابرین بسیار مناسب برای استفاده در استخرها میباشد .

 

  • افرادی که عادت زیادی برای دست شستن دارند به راحتی می توانند از آب و کف با خیال راحت استفاده کنند .

 

  •  افرادی پوستشان به زیورآلات حساسیت نشان میدهد با خیال راحت از استیل استفاده کنند به این دلیل که ضد حساسیت است.

 

  • افرادی که نمی خواهند هزینه ی زیادی برای بدلیجات بپردازند محصولات استیل بسیار مقرون به صرفه است .

 

  • روکش مس :

 

این فلز برای روکش استفاده ی چندانی ندارد به دلیل رنگ و ظاهرش که برای اکسسوری جذاب نیست اما برای ساخت بدلیجات مورد استفاده قرار میگیرد و با روکش پوشانده میشود .

 

فعال ترین نماینده شرکت ژوپینگ

زیباترین اجناس ژوپینگ را همیشه برای مشتریان سفارش میدهیم.

 

 

روی بسیار حساس است از آن به خوبی مراقبت کنید :

 

این روکش در صنعت بدلیجات بسیار استفاده میشود ولی به دلیل حساس بودن آن باید نکات مهم برای نگهداری را رعایت کرد . از عواملی که باعث تغییر رنگ آن می شوند دوری کنید . این روکش از ترکیب روی ، مس و برنج ساخته میشود که برنج خود نیز خیلی قابل توجه است .

 

 

  • در انتهای مطالب :

 

بعد از شناخت انواع و مدل های بدلیجات موجود در بازار باید بدانید که دانشتن کلیات تنها کافی نیست زیرا برای خرید انبوه و جلب رضایت مشتریان باید از وارد کنندگان معتبر محصولات انتخابی خود را خریداری کنید زیرا شما برند و جنس را شناخته اید اما باید از اصل بودن آن نیز مطمئن شوید .

 

فعال ترین نماینده شرکت ژوپیر

درجه یک ترین کالاهای ژوپیر را در بازار توزیع میکنیم.

 

  • بهترین در ایران و خراسان :

 

یکی از واردکنندگان معتبر در این زمینه بدلیجات کلاسیک است که در خراسان به صورت عمده برای خورده فروشان اجناس اصل و برند ژوپینگ را وارد میکند پس به شما توصیه میکنیم محصولات خود را از این فروشگاه خریداری کنید شماره تماس در سایت درج شده است برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید تماس بگیرید .

 

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *