سرویس کامل آبکاری طلاروس محصولات بدلی امکان خرید به صورت عمده اینترنتی و حضوری با تضمین

آبکاری طلا روس یا طلای روسی که همان نام رزگلد است که به طلای قرمز داده اند . تاریخچه ی این محصول برمیگردد به اوایل قرن ۱۹ که مردم روسیه از طلای قرمز با نام طلاروسی یاد میکردند . امروزه رزگلد در تولیدات برند های معتبر و معروف جای محکمی برای خود بنا کرده است . برند هایی مثل کارتیه ، مونیکا و … که سالهاست با طراحی های جذاب روی طلای قرمز محصولات محبوب و پرطرفداری تولید کرده اند . در ادامه با این طلای محبوب و نمایندگی ژوپینگ بیشتر آشنا میشویم .

 

آبکاری طلا روس باید با شناخت و دانش کافی انجام شود که به تعداد محدودی توانایی این کار را دارند.

 

  • شناخت رزگلد با طلای روسی

 

  • آشنایی با فلزات

 

 

  • و …

 

 

آبکاری طلاروس روی زیورآلات از چه آلیاژی ساخته شده است ؟‌‌

 

این محصول از ترکیب طلا و مس به وجود می آید و دستورالعمل دقیق و مشخصی برای آن وجود ندارد اما به رنگ آن که نگاه میکنیم هم میتواند مشخص کند که مس بیشتر از طلا استفاده شده است که همین دلیل اصلی رنگ رو به قرمز آن میباشد .

 

آبکاری طلا

طلاروس اصل از بهترین ترکیب های دنیا ساخته میشود.

 

۱- ترکیب مس چه تاثیری دارد؟

 

هر قدر مس در این ترکیب بیشتر شود رنگ آن قرمز تر میشود در نتیجه طلای صورتی از کمترین مس تولید شده بعد از آن رزگلد و در آخر طلای قرمز در این دسته بندی وجود خواهند داشت . در خاورمیانه مورد دیگری هم بسیار محبوب شده است که در این ترکیب مقداری روی هم اضافه میشود که رنگ زرد تیره میدهد .

 

  • عمده فروشی بدلیجات و ارتباطش با با ژوپینگ و ژوپیر :

 

برای عمده فروشی بدلیجات حیاتی و الزامی است که با بدلیجات ژوپینگ و ژوپیر ارتباط موثر داشته باشد تا بتواند وارد کنندگی خبره شود و همه زیر مجموعه هایش را از محصولات روز دنیا بهره مند سازد.

 

  • پخش عمده بدلیجات را میخواهید یا مرکز پخش ایران :

 

پخش عمده بدلیجات تنها هدف ماست زیرا به طور کامل هیچ واسطه ای بین ما و صنعت گران نیست و ما خود واسطه با میانجی بین آنها و مغازه داران هستیم که مرکز پخش بدلیجات ایران را میخواهند. در هر صورت ما در خدمت به هموطنان گرامی حاضر و آماده ایم.

 

سفارش اینترنتی زیورآلات آبکاری رز گلد و خرید آنلاین در همه ی استان ها

عرضه دستنبد های آبکاری طلاروس با بهترین کیفیت و رنگ ثابت برای استفاده روزمره و طولانی مدت

 

 

۲- چرا این طلا به رزگلد معروف شد ؟

 

دلیل این اسم به زمان امپراتوری در روسیه برمیگردد که در آن زمان یک تخم مرغ صورتی از جنس طلا وجود داشت که به نام طلاروسی آن را می شناختند . سالها بعد نیز مردم روسیه مس را به نام رزگلد می شناختند و این نام با پیشرفت ها و تغییرات در ساخت طلا و مس نیز همراه بود .

 

 

۳- روند ساخت چگونه است  و مواد اولیه مصرفی در آن چیست ؟

 

همانطور که می دانیم طلای خالص بسیار نرم است و بافت قابل شکل گرفتن ندارد در نتیجه آن را با فلزات دیگر ترکیب میکنند تا در روند شکل دادن به آن راحت تر پیش بروند .

 

آبکاری نقره

قیمت طلاروس اصل را باید زنگ بزنید به شکل تلفنی با مشاورین ما صحبت کنید.

 

رز گلد ها و پخش عمده زیورآلات :

 

طلای رزگلد هم به همین شگل به دست آمده است با ترکیب کردن طلای خالص و فلزاتی مثل مس و نقره که رنگ صورتی ظریف و زیبایی شکل میدهند . پخش عمده زیورآلات باید به همه شکل هوای مشتریان خود را داشته باشید.

 

  • وابستگی رنگ و تولید کننده بدلیجات عمده :

 

این رنگ بستگی به کم و زیاد بودن نقره دارد هرچقدر نقره کمتری استفاده شود رنگ محصول قرمزی بیشتری دارد . این محصول ویژگی های بسیاری دارد که چند نمونه را برایتان به همراه تولید کننده بدلیجات عمده برایتان در مطلب اختصاصی شرح میدهیم :

 

 

نیم ست آبکاری طلاروس با بهترین روکش ها و واردات به صورت مستقیم

پخش زیورآلات آبکاری طلاروس در بهترین فروشگاه واردات عمده در خراسان برای همه ی خرده فروشان و امکان ارسال در سراسر کشور

 

  • ضدحساسیت :

 

به دلیل عدم وجود فلز نیکل که باعث حساسیت پوست به بدلیجات می شود میتوان از این قضیه مطمئن بود که پوست شما به محصولات رزگلد آلرژی نخواهد داشت .

 

  • مستحکم و مقاوم :

 

به دلیل وجود مس در ترکیبات که همگی به خوبی با مقاومت و استحکام این فلز آشنا هستیم باعث شده که طول عمر و دوام محصولات طلای قرمز نسبت به طلای زرد بالا برود .

 

  • دلیل محبوبیت آن نسبت به طلای زرد :

 

هم خوانی رنگ آن با پوست بدن یکی از دلایل محبوبیت آن در بین خانم ها شده است . این رنگ به دلیل درخشندگی و چشم نواز بودن نسبت به رنگ زرد طلای خالص باعث شده است که برند های معروف در محصولات لوکس و با کیفیت خود از آن استفاده کنند .

 

 

فروش انگشتر با آبکاری طلاروس به صورت عمده در ایران

انگشترهای ست آبکاری طلاروس برای عروس و داماد های خاص پسند با بهترین قیمت برای عرضه به مغازه های تک فروشی

 

 

۴- چگونه عیار این محصول را تشخیص دهیم ؟

 

عیار طلا همان درجه خلوص و واحداندازه گیری برای طلا و دیگر فلزات می باشد . هرچقدر فلزات ترکیب شده با طلا بیشتر باشد عیار آن را پایین تر می آورد و هر چقدر فلز کمتری با طلا ترکیب شده باشد عیار آن بالاتر می رود یعنی خلوص طلا بیشتر می شود .

 

عیار طلا یکی است :

 

طلای رزگلد هم مانند طلای معمولی با عیار های مختلفی عرضه می شود اما فراموش نکنید که عیار طلای زرد و طلای رنگی یکی است .

 

آبکاری برنز

روکش نقره برای بدلیجات به اعلا بودن آن میافزاید.

 

برای بدل ها چند نوع روکش وجود دارد ؟

 

در ساخت و تولیدات بدلیجات از انواع فلزات استفاده می شود تا در کنار ویژگی های هرکدام از فلز ها زیبایی به محصول نیز بدهند . برند های معتبر در ساخت بدلیجات ممحصولاتی مثل انگشتر ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، پابند و … از فلز مس و یا استیل استفاده میکنند.

 

روکش های دیگر عناصر هم خوب است :

 

 

برای زیبایی بخشیدن به آن از روکش های طلا و نقره و رادیوم و … استفاده میکنند که در ادامه به صورت جداگانه درباره ی هرکدام صحبت خواهیم کرد .

 

 

گشواره آبکاری طلاروس با طرح های مدرن و سنتی برای اولین بار در ایران

 

گوشواره های آبکاری طلاروس باکیفیت ترین روکش با طول عمر بالا ، مقاوم و ضد حساسیت برای خانم هایی که به صورت مکرر از آن استفاده میکنند

 

 

۱- انواع فلزات برند های باکیفیت در ساخت  :

 

یکی از دلایلی که از فلز های مختلف در تولیدات استفاده می شود ویژگی های مختلف هرکدام از فلز هاست برای مثال از فلزاتی که چکش خور هستند برای محصولاتی که طرح های ریز و ظریف دارند استفاده می شود.

 

مقاومت در برابر تغییر رنگ :

 

ولی در مقابل تغییر رنگ اصلا مقاومت ندارد و برعکس ممکن است فلزی رنگ ثابت باشد ولی بخاطر جنس سخت و مقاومی که دارد اصلا مناسب کار های ظریف و طرح های ریز نباشد .

 

 

  • نقره و نقش آن :

 

نقره یکی از قدیمی ترین فلزاتی است که برای ساخت زیورآلات استفاده می شده . در دوره ای از تاریخ این فلز از ارزش بالایی برخوردار بود و قیمت زیادی داشت . اما امروزه قیمت پایین تری نسبت به طلا دارد .

 

 

النگوهای زنانه و بچگانه با آبکاری طلاروس آماده عرضه به شهرستان ها

فروش النگوهای مدرن با آبکاری طلاروس مناسب استفاده در مجالس در بهترین کیفیت و تنوع طرح به صورت عمده

 

 

  • پلاتین کمیاب :

 

فلزی کمیاب و ارزشمند است که ظاهری درخشنده و به رنگ سفید دارد و نظر هر خریداری را به خود جلب میکند . پلاتین مقاومت و طول عمر بالایی دارد که در استفاده زیورآلات در دنیای مد به خوبی مورد استفاده قرار میگیرد .

 

هیچ خوردگی در کار نیست :

 

به نسبت دیگر فلزات کمترین واکنش پذیری را دارد و مقاومت بالایی نسبت به خوردگی دارد و در حرارت بالا هم این ویژگی را حفظ میکند .

 

 

  • فلز همه کاره !

 

تیتانیوم فلزی است بسیار قوی و سبک که رنگ نقره ای براق و زیبایی دارد . همانند استیل محکم و با داوم است اما ۴۵ درصد سبک تر است که این یک امتیاز محسوب می شود .

 

 

انگشتر دخترانه و پسرانه با آبکاری طلاروس در طرح پروانه با نگین برای همه

بدلیجات بچگانه با آبکاری طلاروس در متنوع ترین طرح های فانتزی با نگین های اتمی باکیفیت که کودکان را به خود جذب میکند

 

  • آشنایی با مس :

 

پرکاربرد ترین فلز در تولیدات زیورآلات مس می باشد . یک ماده معدنی ضروری است که قدمت زیادی در زندگی بشر داشته است . به دلیل مقاوم بودن و مستحکم بودن و همچنین جنس خوبی که برای شکل گرفتن دارد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

 

  • کبالت :

 

فلزی است با طول عمر بالا و به نسبت با پلاتین بسیار سخت تر که البته قیمت بسیار مناسب تری نیز دارد . به دلیل تحمل خوبی که در برابر خط و خش دارد مورد توجه شرکت های سازنده معتبر قرار گرفته و بسیار در ساخت از آن استفاده میکنند .

 

سبک تر ها جذاب تر هستند :

 

همچنین به دلیل چگالی پایینی که دارد امکان ساخت زیورآلات سبک تر را نیز فراهم میکند .

 

 

نیم ست های مدرن با روکش آبکاری طلاروس پخش به صورت عمده

واردات بهترین نیم ست های آبکاری طلاروس برند های معتبر و محبوب برای عرضه به فروشنده های عزیز داخل ایران

 

 

۲- روکش هایی که برای این فلزات استفاده میکنند چه ویژگی هایی دارند؟

 

 

بعد از بحث آشنایی با فلزاتی که در ساخت زیورآلات استفاده میشوند باید این را در نظر بگیریم که این محصولات خام این فلز ها نمی توانند انقدری زیبا باشند که رضایت طرفداران اکسسوری را همانند مدل های طلا جذب کنند .

 

  • سازندگان محصولات :

 

در نتیجه سازندگان راه حل این موضوع را استفاده از روکش هایی برای این محصولات در نظر میگیرد . برای مثال روکش های طلا ، نقره ، رادیوم می باشد که البته خود طلا نیز مدل های مختلف دارد که در ادامه درباره ی انواع روکش های طلا صحبت خواهیم کرد .

 

استیل با روکش طلا

استیل با روکش طلا در عیار های معتبر جهانی امکانپذیر است.

 

 

  • زرد یا خالص :

 

طلای زرد که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم خالص ترین نوع می باشد و تنها طلای زرد است که در عیار ۲۴ موجود می باشد .  اما به دلیل نرم بودن آن برای استفاده حتما با یک فلز مقاوم تر ترکیب می شود .

 

  • عیار طلا چقدر است ؟

 

دو نوع طلای زرد وجود دارد ۱۸ و ۱۴ عیار با این تفاسیر  برند هایی که در زمنیه ساخت بدلیجات معروف هستند از آب طلا برای روکش های انگشتر و دستبند بسیار استفاده میکنند که به دلیل ویژگی هایی همچون ضد آلرژی ، رنگ ثابت ، مقاوم در برابر خش باعث محبوبیت در بین خریداران نیز شده است .

 

 

بدلیجات آبکاری طلاروس تولید شده در شرکت های معتبر در خارج موجود در بازارهای ایرانی

امکان خرید محصولات آبکاری طلاروس به صورت اینترنتی برای خرده فروشانی که به دنبال برندهای اصل و پرطرفدار هستند

 

  • رزگلد یا قرمز :

 

در این باره پیش تر مفصل توضیح دادیم اما باید توجه داشته باشید که این مدل برای روکش های بدلیجات نیز بسیار محبوب و پر فروش است . به دلیل مس زیادی که به نسبت با طلا در آن موجود است محصولات آن نسبت به طلای زرد و سفید مقاوم تر است و همچنین سازگاری بیشتری با رنگ پوست بدن دارد .

 

  • تعمیرات را به دست با تجربه ها بسپارید :

 

اما در مقایسه با دو نوع ذکر شده معمولا به تعمیرات بیشتری نیاز دارد و حتما توجه داشته باشید که برای تعمیر جایی را انتخاب کنید که تجربه ی بالایی در تعمیرات رزگلد داشته باشد .

 

آبکاری رادیوم

روکش رزگلد بسیار پرطرفدار به حساب میاید.

 

  • سفید :

 

برای به دست آوردن طلای سفید از ترکیب طلای زرد ۲۴ عیار با فلزات سفید رنگ مثل نقره و نیکل بر روی پالادیوم ایجاد می شود . طلای سفید ته رنگ کمی از زردی دارد به همین علت از روکش رادیوم بر روی آن استفاه می شود تا کاملا سفید و براق شود .

 

قابل ترمیم کردن است :

 

از آن جایی که در استفاده طولانی مدت ممکن رنگ رادیوم برود و زردی طلای سفید نمایان شود بهتر است آن را دوباره روکش کنید تا مثل روز اول درخشان و براق بشود .

 

 

دستبند های آبکاری طلاروس با نگین های اتمی و صنعتی فروش به صورت حضوری

ترکیب نگین های سوارسکی با آبکاری طلاروس در طرح های سنتی ، پرفروش ترین محصولات بدلیجات مناسب خاص پسندان

 

در انتهای مباحث :

 

همانطور که از قدیمی ها شنیده ایم طلای رنگی در گذشته نیاز رواج زیادی داشته است . امروزه هم به دلیل پیشرفت در دنیای مد این اکسسوری های جذاب بسیار پر طرفدار بوده است .

 

  • آشنایی با طلا روس ها :

 

طلای رزگلد که در این مقاله به خوبی با آن آشنا شده اید محصولاتی با کیفیت ، با دوام ، درخشنده و با قیمتی مناسب عرضه میکند که برند های معروف در تولیدات بدلیجات از آن مدل ها استفاده کرده و کالایی عالی به طرفداران خود عرضه میکنند که فروشگاه بدلیجات کلاسیک محصولات با کیفیت و پرفروش آنها را برای عرضه به خرده فروشان تهیه میکند .

 

 

  • آشنایی با طلای روسی

 

  • شناخت انواع فلزات در ساخت زیورآلات

 

  • شناخت انواع روکش های بدلیجات

 

  • آشنایی با روکش های مختلف با جنس طلا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *