بهترین مدل ها در رنگ های متنوع برای خرده فروشان به صورت عمده

نمایندگی ژوپیر در خراسان را چقدر می شناسید ؟ درباره ی محصولات وارداتی آن چه چیز هایی میدانید ؟ در این مقاله قصد داریم تا درباره ی نمایندگی فعال برند ژوپیر صحبت کنیم و در ادامه محصولات و بدلیجاتی که تولید میکنند را نقد و بررسی کنیم . امروزه به دلیل توسعه و تغییرات زیادی که در دنیای مد داشته ایم افراد بیشتر از گذشته به سمت اکسسوری ها کشیده شده اند ، اما آیا داشتن اکسسوری های متفاوت از جنس طلا برای هر پوشش به صرفه است ؟ همین فکر در مردم باعث شد که رونق قابل توجهی در دنیای بدلیجات داشته باشیم و دیگر همانند گذشته کسی به بدلیجات یا تصور جنس بی کیفیت نگاه نکند و کسب کارهای زیادی در این عرصه به وجود بیاید .

 

نمایندگی ژوپیر در همه جای ایران توسط تیم قدرتمند ما هندل و مدیریت میشود.

 

  • نحوه ی ارتباط با نمایندگی ژوپیر

 

  • محصولات و کیفیت های تولیدی این برند

 

  • استفاده از انواع فلزات و روکش ها

 

  • تاثیر بدلیجات بر روی پوشش

 

  • نکات مهم در استفاده از زیورآلات

 

  • و ..

 

 

نمایندگی ژوپیر کجاست و راه های ارتباطی با آن چگونه است ؟

 

فروشگاه بدلیجات کلاسیک ، نمایندگی بدلیجات ژوپینگ و ژوپیر در خراسان می باشد که به جهت کیفیت محصولاتی که عرضه میکند و رضایت خرده فروشانی که با فروشگاه همکاری داشته اند بهترین شناخته شده است .

 

 عمده فروشی بدلیجات و پخش آن آماده همکاری با شماست :

 

همچنین برای خرده فروشانی که قصد همکاری با عمده فروشی بدلیجات  را دارند اما در شهرها و استان های دیگر مشغول به کار هستند خبر خوبی داریم ، شما می توانید با مراجعه به سایت و پبچ اینستاگرام فروشگاه از نمونه های محصولات دیدن کنید و بعد از انتخاب محصول سفارش دهید . فروشگاه ما برای سراسر کشور برای پخش عمده بدلیجات ارسال دارد .

 

 

 

خرید محصولات ژوپیر حضوری و اینترنتی

عرضه سرویس بدلیجات توسط نمایندگی ژوپیر و امکان ارسال اینترنتی برای همه ی شهرهای ایران

 

 

۱- محصولات برند ژوپیر چیست ؟

 

کمپانی این برند محصولات خود را در به روزترین طرح های طلا تولید میکند و به گفته ی خودشان افرادی که عاشق طلا هستند اما به دلیل گرانی به بدلیجات روی آوردند این برند بهترین های کپی از طلاها می باشد که خواسته ی آنان را برآورده میکند . گردنبند ، دستبند ، پابند ، انگشتر و گوشواره از جمله تولیدات این شرکت می باشد .

 

 

  • مرکز پخش بدلیجات ایران و آبکاری طلا روس هم ما رد و نشان داریم :

 

مرکز پخش بدلیجات ایران همه تلاش خود را میکند تا در هر شاخه ای حرفه ای ترین و خبره ترین افراد را در زیر مجموعه خود قرار دهد به همین علت آبکاری طلا روس را هم در لیست خدمات خود قرار داده است.

 

۲- جنس محصولات این کمپانی چیست ؟

 

همانطور که می دانید بدلیجات از فلزات مختلفی ساخته می شود که هرکدام ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند . که ما خلاصه ای از این اطلاعات را برای شما جمع آوری کردیم تا هنگام خرید و انتخاب بنا به نیازتان شناخت کافی داشته باشید .

 

 

 

دستبند های ژوپیر زنانه و مردانه و بچگانه برای همه سلیقه ای

بهترین نمایندگی ژوپیر با پخش مستقیم و بدون واسطه برای خرده فروشان عزیز در همه جای ایران

 

  • مس فلز مفید برای بدن انسان :

 

فلز مس یک عنصر مهم و حیاتی برای انسان هاست که در گیاهان نیز موجود است . مس پرمصرف ترین فلز در ساخت بدلیجات کمپانی ژوپیر و ژوپینگ است ، این فلز نرم و چکش خوار است و برای استفاده در بدلیجات آن را با فلزاتی مثل برنر و برنج ترکیب میکنند تا درجه ی سختی آن بیشتر شود . این فلز صددرصد قابل بازیافت است ، ویژگی های بیشتر آن را در ادامه توضیح می دهیم :

 

 

  • جذب مس در بدن از طریق بدلیجات :

 

اگر به دنبال اثرات درمانی مس هستید باید بدانید که از طریق پوست به مقدار کم جذب می شود اما این موضوع ارتباط مستقیمی با خالص بودن مس نیز دارد . به این معنی که زیورآلاتی که استفاده میکنید نباید با فلزات دیگر ترکیب شده باشد و همچنین از روکش روی آن نیز استفاده نشده باشد . در این صورت استفاده از دستبند و یا انگشتر و … مسی می تواند در کاهش درد آرتروز و مشکلات جریان خون نیز موثر باشد .

 

 

 

گوشواره های زنانه بلند و کوتاه در برند ژوپیر

فروش گوشواره توسط نمایندگی ژوپیر در مدل های زنانه و مردانه و رنگ های مختلف زرد و سفید برای همه سلیقه ها

 

 

  • دوام این فلز چه مقدار است ؟

 

طول عمر مس بسیار زیاد است حتی در مواقعی که شخص به خوبی از آن مراقبت کند می توان گفت یک محصول همیشگی و ماندگار است . گاها از مس برای پایه ی ساخت بدلیجات استفاده می شود با استفاده از فلزات و روکش های دیگر تغییرات در آن ایجاد میکنند .

 

 

  • شناخت یک فلز پرکاربرد در دنیای زیورآلات :

 

استیل یکی دیگر از فلزاتی است که در ساخت بدلیجات بسیار استفاده می شود و در بین مردم نیز بسیار پرفروش بوده است . استیل با دیگر فلزات قابل مقایسه نیست و یک رنگ مخصوص به خود دارد ، معمولا با فلزات دیگر ترکیب نمی شود مگر در موارد خاص که دلیل آن کیفیت خوبی که دارد می باشد . بسیار با دوام است در اکسسوری ها رنگ ماندگاری دارد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد . به ندرت باعث حساسیت و آلرژی شده است .

 

 

 

بهترین حلقه و پشت حلقه ها در بازار ژوپیر

حلقه و پشت حلقه ها در نمایندگی ژوپیر با امکان خرید حضوری و مستقیم برای خرده فروشان در خراسان

 

 

۳- روکش هایی که توجه خریداران را جلب میکنند :

 

یکی از دلایلی که امروزه افراد بیشتر به سمت بددلیجات روی آوردند تغییراتی بود که سازندگان در تولیدات ایجاد کردند یکی از تغییرات ترکیب فلزات و استفاده از روکش هایی بود که باعث شد عیب های یک فلز خالص را بپوشاند . برای مثال اگر فلزی دوام رنگ نداشت با استفاده از یک روکش رنگ کار را تثبیت کردند ،برای افزایش طول عمر محصولات و زیبایی بخشیدن به آنها و همچنین جلوگیری از حساسیت و آسیب به پوست افراد از روکش های مختلفی استفاده می شود

 

  • ترکیب طلا با فلزات دیگر برای ساخت روکش آب طلا :

 

با استفاده از این روش علاوه بر زیبایی که به آن می دهد باعث افزایش طول عمر آن نیز میشود . همچنین در این روش قیمت مصنوعات طلا کم می شود . برای مثال یک دستبند بدلی را با آب طلا روکش می کنند به این شکل شما یک محصول با ویژگی های طلا و درخشندگی آن دارید اما هزینه ی کمتری بابت خرید آن پرداخت کرده اید . در این روش مزیت های دیگری نیز به محصول داده می شود که یکی از آنها مقاومت در برابر خوردگی و خط و خش نسبت به سایر فلزات می باشد .

 

 

 

با کیفیت ترین فلزات برای ساخت مدل های مختلف بدلیجات در شرکت ژوپیر

به روز ترین نمایندگی ژوپیر ، در این فروشگاه مدل های روز دنیا با استاندارد های استایلیست ها و  با بالاترین کیفیت عرضه می شود

 

 

  • آب نقره :

 

این روکش در ضخامت های مختلف روی محصول کار می شود که نمایی شبیه به نقره می دهد . یعنی کالایی که روی آن آب نقره استفاده شده باشد در ظاهر هیچ تفاوتی با کالایی که با نقره ساخته شده است ندارد .

 

 

  • تیتانیوم سفید :

 

شفافیت این فلز سفید به درخشندگی طلای سفید نمی رسد اما از نظر کیفیت از نقره بهتر است . بعد از مدتی استفاده به دلیل عرق کردن پوست باعث می شود که رنگ و جلای خود را از دست بدهد و به مرور به سمت سییاه شدن برود اما خب مراقبت درست می تواند راه حلی برای این مشکل باشد و از آن جلوگیری کند .

 

 

 

ساخت بدلیجات با روکش های رادیوم و آب طلا

دستبند های بچگانه در نمایندگی ژوپیر ، ضدحساسیت و آلرژی مناسب پوست های حساس کودکان در مدل های مختلف

 

  • روکش استثنایی :

 

رادیوم یک روکش استثنایی و فوق العاده برای بدلیجات است . این روکش حتی در کمترین ضخامت ها هم عمر طولانی دارد و قابلیت های خود را حفظ میکند . این فلز که به دلیل سختی کار در به دست آوردنش از طلا نیز گران تر شده است بهترین روکش برای محصولات به حساب می آید . زیرا علاوه بر درخشندگی و شفافیتی که دارد ، مقاومت خوبی در برابر خش و ضربه دارد همچنین ضد حساسیت و آلرژی می باشد و رنگ آن نیز ثابت و ماندگار است .

 

 

امروزه بدلیجات چه تاثیری بر پوشش ما داشته اند ؟‌

 

 

شاید تا به حال به این مورد توجه نکرده باشید که بدلیجات چه تاثیری شگفتی بر روی روح و روان ما میگذارد . از تاثیرات بدیهی آن که شاید هیچگاه به آن دقت نکرده ایم تاثیر آن بر روی پوشش ما و لباس های ما می باشد . زیورآلات و بدلیجات نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز بسیار تاثیر گذار است و زیبایی افراد را چندین برابر میکند .

 

۱-به استایل خود دقت کنید :

 

اما نکته ی مهم در مورد استفاده از آن وجود دارد که اگر به درستی به آن عمل نکنید می توانید این تاثیر را معکوس کند یعنی به جای زیباتر کردن استایل شما آن را نامرتب و ناخوشایند نشان دهد .

 

 

انگشتر و دستبند ها در مدل های متنوع

نگین های سواروسکی در نمایندگی ژوپیر ، استفاده از بهترین نگین ها با استاندار های ساخت و استفاده از آن در انگشتر ، گوشواره و …

 

 

۲- نکات مهم در استفاده از زیورآلات و بدلیجات :

 

نکاتی که در این بخش برای شما آماده کرده ایم به بهتر شدن استایل شما کمک خواهد کرد . پس تا انتها مطالب را با دقت دنبال کنید .

 

  • استفاده از زیورآلات بزرگ :

 

استفاده از زیورآلات بزرگ اصلا بد نیست و بسیار هم شیک است . اما نکته ای که هنگام استفاده از آن باید رعایت کنید ، بیشتر از ۳ نوع بدلیجات بزرگ را با هم استفاده نکنید زیرا استایل شما را بسیار نامرتب نشان می دهد .

 

  • زیورآلات ست :

 

استفاده از زیورآلات ست کامل مثل گردنبند ، انگشتر ، دستبند و گوشواره را با هم توصیه می شود در مجالس رسمی مثل تولد و عروسی گزینه ی مناسبی است اما در نظر بگیرید که ست بدلیجاتتان زیادی شلوغ نباشد که وقتی با هم دیده می شوند بتوانند زیباییشان را به نمایش بگذارند .

 

 

سرویس های بدلیجات و نیم ست های رنگ طلا

نمایندگی حضوری و آنلاین ژوپیر ، عرضه عمده محصولات برند با مراجعه به فروشگاه و یا استفاده از سایت برای خرید آنلاین و راحتی شما عزیزان

 

  • استفاده از ساعت مچی :

 

ساعت مچی برخلاف تصورات افراد ، نوعی از بدلیجات به حساب می آید . ساعت مچی می تواند جذابیت استایل های اسپرت و رسمی را چندین برابر کند اما توصیه می شود که خانم ها با لباس های مجلسی از ساعت مچی استفاده نکنند زیرا ترکیب جذابی را به نمایش نمی گذارد .

 

 

  • نکات استفاده از انگشتر و حلقه :

 

بهتر است هنگام استفاده بیشتر از دو عدد انگشتر را با هم نیندازید تا جلوه ی یکدیگر را کم نکنند . اگر انگشتان کشیده و بلندی دارید انگشتر های پهن انتخاب کنید و اگر انگشتان کوتاه و پهن دارید از انگشتر های باریک استفاده کنید . مدل های عجیب غریب را نیز کنار بگذارید تا به استایلتان لطمه نزند .

 

 

عرصه و پخش به صورت مستقیم و بدون واسطه

فروش نیم ست در نمایندگی ژوپیر ، گوشواره ، گردنبند و انگشتر محصولاتی است که در نیم ست های بدلیجات با بهترین قیمت به فروش می رسد

 

 

 

  • گردنبند های بلند و ارتباط مستقیم با اعتماد به نفس افراد :

 

استفاده از گردنبند های بلند باعث می شود که حسابی توجه ها را به خود جلب کنید به همین جهت اعتماد به نفس شما نیز بالاتر می رود . این نوع از گردنبند ها با همه ی لباس ها ست می شوند حتی می توانید از آن را روی مانتو هم استفاده کنید .

 

 

۳- سخن آخر :

 

در پایان با اشاره به خلاصه ای از مطالب بالا که در انتخاب و نحوه ی استفاده از بدلیجات بسیار مهم و قابل توجه است باید بگویم که در خرید بدلیجات به صورت عمده حتما این نکته را در نظر داشته باشید که حتی شناخت کافی فلزات و بدلیجات نمی تواند به طور کامل به شما تضمین اصالت جنس و کالا را بدهد . در نتیجه بهتر است قبل از خرید فروشگاه معتبر و فرشنده ی خوش قول و منظم را برای کارتان پیدا کنید تا بدون دردسر و با اطمینان از آن خریداری کنید .

 

 

 

  • شناخت و ارتباط با نمایندگی ژوپیر

 

  • واردکننده بهترین و با کیفیت ترین محصولات

 

  • انواع فلزات و روکش های مصرفی

 

  • نکات مهم در استفاده از زیورآلات

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *