بدلیجات دیگر یک راز است برای کسانی که مثل ماه در مهمانی ها میدرخشند و انگار جواهراتی الماس و یاقوت نشان به گردن و سر و دستشان آویزان کرده اند به همین خاطر است که به هیچ وجه نمیتوان تشخیص داد که چه فرقی بین کسانی که فیک استفاده کردن با افرادی که جواهرات کمیاب را با خودشان این طرف و انطرف میبرند به هر حال میتوانیم بگوییم که این ما هستیم که این اجناس را عرضه میکنیم. تولید کننده بدلیجات عمده یعنی با کیفیت ترین ها

 

 

 

 

بدلیجات خارجی

بدلیجات برای مردم امروز به عنوان یک عضو از زندگی شناخته میشود.

 

 

  • چه فلزی برای بدلیجات بهتر است ؟

 

  • از چه روکشی در ساخت استفاده می شود ؟

 

  • اصیل ترین ها را از کجا تهیه کنیم ؟

 

 

  • و …

 

 

 

 

 

 

بدلیجات در کیفیت های مختلف و فلزات متفاوت را بشناسید :

 

بدنه ی اصلی از فلزات مختلفی ساخته می شود که همین دلیل اصلی به وجود آمدن کیفیت های مختلف در بازار شده است . از انواع فلزات گاها به صورت خالص و یا از ترکیب چند فلز با هم در ساخت استفاده می شود که همین امر باعث می شود تا کیفیت و کارایی محصول افزایش یابد .

 

 

۱- بدلیجات دخترانه و پخش عمده اکسسوری :

 

 

از پرمصرف ترین فلزات که در تولیدات بسیار معروف و محبوب هستند می توان به رادیوم ، پالادیوم ،  پلاتین ، تنگستن ، مس ، استیل و … اشاره کرد . هر یک از این فلزات ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که در ادامه درباره ی هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد. پخش عمده اکسسوری با لوکس ترین ها خدمت شماست.

 

 

اطلاعات بیشتر
چه محصولاتی داریم؟مهمترین عامل در خرده فروشی چیست؟
بدلیجات در انواع و اقساممحصول با کیفیت و ارتباط با مرکز پخش معتبر
اکسسوری برای همه رده های سنیقیمت نسبت به سایر رقبا

 

 

  • اکسسوری های ژوپینگ و بدلیجات شیک ؟

 

 

زیورآلات و اکسسوری هایی که توسط بدلیجات ژوپینگ عرضه می شود معمولا از فلز مس ساخته شده است . به همین دلیل رنگ این بدلیجات متمایل به رنگ رزگلد می شوند . اما جلوه و درخشندگی این محصولات به دلیل وجود فلزهای مرغوب در قالب روکش ها برای محصولات می باشد .

 

 

بدلیجات خاص

برای براق شدن بدلیجات چه کنیم؟ باید با رعایت اصول و دانستنی های کافی انجام شود.

 

 

  • آیا بدلیجات استیل برای بدن ضرر دارد؟

 

این فلز برای تولیدکنندگان کاربرد های فراوانی داشته است که باعث شده به پرمصرف ترین در بین آن ها تبدیل شود . با استفاده از این فلز سازندگان توانستند محصولاتی را عرضه کنند که تا سال ها کیفیت اولیه ی خود را حفظ می کند . به چند نمونه از ویژگی های این فلز محبوب اشاره می کنیم :

 

 

  • درخشندگی و مقاومت بالا

 

  • ضدخش

 

  • عدم تغییر رنگ

 

  • دوام و ماندگاری بالا

 

  • عدم حساسیت

 

 

 

چگونه بدلیجات بفروشیم؟

 

 

 

  • آلیاژ برنج از ترکیب دو فلز مقاوم : ( آبکاری طلا روس)

 

برای به دست آوردن فلز برنج از ترکیب مس و روی استفاده می شود که نسبت ترکیب این دو به کاربردی که دارند بستگی دارد . برنج ، فلزی زرد رنگ است که شباهت زیادی به طلا دارد . با آبکاری طلا روس هم ما خارق العاده ترین ها را داریم. به دلیل وجود فلز مس در ترکیباتش خاصیت میکروب کشی دارد به همین دلیل در ساخت زیورآلات از آن استفاده می شود .

 

 

بدلیجات شیک

بدلیجات رنگ ثابت را طلایی و نقره ای در بازار موجود است.

 

  • ویژگی های فلز برنج :

 

  • مقاوم در برابر لکه دار شدن

 

  • مقاوم در برابر کدر شدن

 

  • دیر اکسید شدن

 

  • تیتانیوم ( بدلیجات ارزان ! ) و فروش اینترنتی بدلیجات :

 

فلز تیتانیوم سفید رنگ است و مشابه طلای سفید می باشد اما درخشش آن از نقره کمتر است . کیفیت مطلوب و خوبی دارد اما ایراد آن در این است که پس از مدتی استفاده و تماس با عرق پوست رنگ و جلای خود را از دست می دهد و به مرور زمان سیاه می شود. فروش اینترنتی بدلیجات را به نحو احسنت اجرا میکنیم.

 

 

۲- اهمیت وجود روکش و بدلیجات استیل رنگ ثابت :

 

در ابتدا برای بالا بردن دوام و ماندگاری بدلیجات از روکش ها استفاده می شد اما امروزه این روکش ها بر قیمت ، حساسیت زا بودن ، تثبیت رنگ و در آخر بر کیفیت تاثیرگذار هستند . این روکش ها انواع مختلفی دارد که در ادامه به چند نمونه ی پرمصرف آن اشاره می کنیم :

 

 

  • آب طلا را بهترین ها استفاده می کنند :

 

 

روکش آب طلا از باکیفیت ترین و گران ترین نوع می باشد از آب طلا برای ضمانت کیفیت و عدم زنگ زدگی و اکسید شدن برای محصولات استفاده می شود . از آب طلا در عیار های مختلف ۱۴ ، ۱۸ و ۲۴ استفاده می کنند که قیمت های آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد . در رنگ های زرد و سفید نیز قابل خرید می باشد .

 

 

قیمت بدلیجات استیل رنگ ثابت

برای طلایی شدن بدلیجات چه کنیم؟ با حفظ کیفیت را فقط از ما بخواهید.

 

 

  • برای کاهش هزینه ها آب نقره بخرید و عمده فروشی اکسسوری :

 

اگر زیورآلاتی را که با آب نقره روکش شده اند را تهیه کنید متوجه اختلاف قیمت آن با بدلیجات دیگر می شوید . محصولات با روکش آب نقره کیفیت مطلوبی دارد که باعث می شود دوام و کارایی محصول بالا برود. عمده فروشی اکسسوری را از دست ندهید.

 

 

  • بدون هیچ نگرانی رادیوم و بدلیجات اینستاگرام :

 

 

رادیوم یکی از با ارزش ترین فلزات می باشد که حتی به دلیل کمیاب بودن از طلا هم گران تر می باشد . رادیوم ماندگاری و مقاومت بالایی دارد و تغییر رنگ در آن بی معنا می باشد . از ایجاد آلرژی و حساسیت نیز جلوگیری می کند بنابراین با خیال راحت می توانید استفاده کنید و لذت ببرید. وارد کننده بدلیجات هم از مشخصه های اصلی ماست.

 

چرا عمده فروشی پرفروش و پرطرفدار شد ؟

 

برند ژوپینگ یک کمپانی چینی است که امروزه محصولاتش را در همه ی کشور ها پیدا می کنید . بعد از پیشرفت در دنیای مد و محبوب شدن اکسسوری در پوشاک و همچنین گران شدن طلا ، مردم به سمت بدلیجات روی آوردند . این شرکت نیز فرصت را از دست نداد و با طرح های متنوع و کیفیت های فوق العاده افراد را به سمت خود جذب کرد. با عمده فروشی بدلیجات محصولات این شرکت را میتوانید تهیه کنید.

 

 

قیمت سرویس بدلیجات شبیه طلا

بدلیجات دخترانه را با درجه کیفی بینظیر در فروشگاه موجود داریم.

 

۱- خرید اکسسوری ها و پخش عمده :

 

 

با توجه به محبوبیت این برند و وجود سودجویان در این عرصه باعث شده تا جنس های تقلبی در بازار به شدت زیاد شوند . اما فروشگاه بدلیجات کلاسیک توانسته با وارد کردن مستقیم محصولات از این کمپانی ، پخش عمده بدلیجات را به دست مغازه داران و خرده فروشان برساند.  بنابراین توصیه می کنیم که در خرید و انتخاب فروشنده توجه بسیاری داشته باشید .

 

 

  • خرید اینترنتی محصولات و بدلیجات پرداخت درب منزل :

 

 

تیم کلاسیکی ها ، نماینده ی معتبر برند ژوپینگ در ایران می باشد که اجناس را با بهترین کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا به سراسر کشور عرضه می کند . شما با حذف کردن هزینه های اضافی می توانید به راحتی سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید و در آدرس دلخواهتان تحویل بگیرید .

 

 

  • برای خرید حضوری چند شعبه وجود دارد ؟ ( تهران )

 

فروشگاه بدلیجات کلاسیک در استان خراسان شهر مشهد به صورت حضوری میزبان همه عزیزان می باشد که شما می توانید با مراجعه ی به فروشگاه با اطمینان از محصولات دیدن کنید و خرید خود را به آسانی انجام دهید. پخش بدلیجات بازار تهران را هم به نام ما سند خورده است.

 

 

۲- بدلیجات پرداخت درب منزل اینستا و نحوه تشخیص اصل از بدل ؟

 

 

همانطور که پیش تر درباره ی این موضوع صحبت کردیم به دلیل زیاد شدن محصولات تقلبی باید به نکاتی در این باره توجه داشته باشید تا با جنس های بی کیفیت مغازه تان را بدنام نکنید :

 

 

سرویس بدلیجات مجلسی

مغازه بدلیجات چقدر سرمایه میخواد؟ و با اصالت با فوق زیباترین ها در ویترین کار ها موجود است.

 

  • به رنگ اجناس دقت کنید در تهران :

 

 

یکی از راه هایی که به سرعت می تواند به شما کمک کند در تشخیص ، رنگ متمایزی است که دارد . آنها رزگلد هستند و بدلیجات تقلبی هیچگاه این رنگ را نخواهند داشت. بدلیجات تهران همه آنها را در دل خود جای داده است.

 

 

نتیجه گیری از مباحث ذکر شده :

 

 

امروزه تهیه اقلام با کیفیت ، دغدغه ی خیلی از افراد می باشد . بنابراین با شناخت انواع جنس و کیفیت های مختلف در بازار می توان با خیالی آسوده خرید کرد . پس به شما پیشنهاد می کنم مطالب بالا را با دقت به خاطر بسپارید . امیدوارم که این مطالب در داشتن خریدی لذت بخش به شما کمک کنید . از این که تا پایان مطالب با فروشگاه بدلیجات کلاسیک همراه بودید از شما سپاس گذار هستم . چکیده ی مطالب را با هم مرور می کنیم :

 

 

 

  • فلزات مختلف در تولید بدلیجات

 

  • آشنایی با مواد اولیه ی ساخت محصولات ژوپینگ

 

  • با کیفیت ترین فلز برای زیورآلات بدلی

 

  • خرید اینترنتی امن و حضوری بدلیجات

 

  • و ..

 

 

 


آیا بدلیجات با همه دسته بندی ها موجود دارید؟


بله در فروشگاه قوی ما همه دسته بندی ها به طور کامل وجود دارد که پایگاه قدرتمند ما را تشکیل میدهند و از لحاظ موجودی هیچ چیز کم و کثر نداریم


از چه شرکت هایی محصول داریم؟


ما با بهترین تولید کنندگان در ارتباط هستیم که شامل ژوپینگ، ژوپیر، سواروسکی و… میشود که میتوانید اصل ترین ها را از ما تهیه کنید


آیا مشاوره رایگان هم دارید؟


بله اگر با شماره هایی که در سایت هست تماس بگیرید بدون معطلی و در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *