دستبند رزگلد

انگشتر طلا روس یکی از پرفروش ترین محصولات آبکاری طلا روس می باشد . طلای قرمز یا همان رزگلد اسم امروزیه طلای روسی قدیمی می باشد . این فلز از ترکیبات چندین فلز با یکدیگر به وجود می آید که شامل مس ، قلع ، نیکل ، روی و فلز اصلی طلا می شود . اما همه ی این فلزات با یکدیگر ترکیب نمی شوند در ادامه درباره ی به دست آوردن این فلز پرطرفدار صحبت خواهیم کرد :

 

 

گوشواره مردانه

انگشتر طلا روس برای هر شخصی محبوب است.

 

 

  • طلاروس از کجا آمده ؟

 

  • این فلز چگونه به دست می آید ؟

 

  • خواص و فواید استفاده از مس

 

  • طلاروس هم عیار دارد ؟

 

 

  • و …

 

 

انگشتر طلاروس یا رزگلد چگونه تولید می شود ؟

 

 

حتما شما هم یکی از طرفدارهای محصولات رزگلد هستید که این اجناس را به سایر طلاهای زرد ترجیح داده اید . اما آنچه که برای همه سوال پیش می آید چگونه به دست آوردن این فلز و تاریخچه ی تولید آن می باشد . و البته سوال های زیاد دیگری که در ادامه قصد داریم تمامی آن ها را مطرح کنیم و مطالبی را در پاسخ به آن ها به شما عرضه بدهیم:

 

 

 

۱- طلاروسی از کجا آمده و عمده فروشی بدلیجات ؟

 

 

طلاروس یک واژه ی قدیمی است که امروزه کمتر از آن در دنیا استفاده می شود اما در دنیای زیورآلات ایران ، مردم همچنان این فلز را به نام طلای سرخ روسی با همان رزگلد می شناسند . قدمت این فلز پرظرفدار به قرن نوزدهم بازمیگردد که در آن زمان استفاده از این طلای سزخ به شدت باب شده بود. عمده فروشی بدلیجات بهترین امکانات را برای خریداران دارد.

 

گردنبند مردانه

انگشتر طلا روس مردانه با قیمت های باورنکردنی!

 

 

  • چرا به آن رزگلد یا طلای قرمز می گویند ؟

 

در زمان امپراتوری روسیه یک تخم مرغ صورتی از جنس طلا وجود داشته است که به آن رنگ طلای روسی می گفتند . بعد از گذشت سالها و شناخت مس ، مردم روسیه این فلز را به دلیل شباهت رنگش با تخم مرغ ، طلاروس نام گذاری کردند این نام با پیشرفت در تولید طلا و مس به رزگلد تغییر کرد .

 

 

۲- این فلز خاص چه رنگی است و بدلیجات؟

 

 

رنگ این فلز چیزی بین زرد ، صورتی و قرمز می باشد که دلیل اصلی وجود چند رنگ و تمایل آن به رنگ قرمز وجود مس در ترکیبات می باشد . درواقع رزگلد نوعی آلیاژ است که از ترکیب طلای خالص و مس به وجود می آید. بهترین بدلیجات تهران از این رنگ ها ساخته میشود.

 

 

  • ترکیب این دو فلز به چه صورت است ؟

 

 

با ترکیب طلا و مس رنگ نهایی و عیار محصول قابل تغییر است . برای مثال رایج ترین آلیازی که برای رزگلد در نظر گرفته شده است ، طلای خالص ۷۵ درصد و مس ۲۵ درصد است . اما اگر این اندازه ها را تغییر دهیم رنگ محصول و عیار آن به دلیل وجود طلا تغییر می کند .

 

گردنبند مردانه نقره

دستبند طلا روس برای خانم های شیک پسند

 

 

۳- استفاده از زیورآلات رزگلد چه فوایدی دارد ؟

 

اگر در کنار زیبایی و ظاهر بدلیجات به دنبال خاصیت های مفید و درمانی برای پوست و بدنتان هستید این محصول را از دست ندهید . به دلیل وجود مس در ترکیبات ، محصولات به دست آمده از این دو فلز دارای خواص درمانی برای افراد می باشد .

 

 

  • خواص مس و فواید وجود آن در بدن :

 

 

وجود مس در بدن انسان یکی از الزامات می باشد ، که فایده ی استفاده ی از زیورآلات مسی ، تامین مس مورد نیاز از طریق جذب پوستی می باشد. از خواص درمانی این فلز ، کمک به آرامش روان را می توان مثال زد . از دیگر نمونه های خواص آن می توان به چندین مورد اشاره کرد :

 

 

 

 

  • بهترین گزینه برای استفاده ی کودکان و بیماران به دلیل خاصیت دفع میکروب و باکتری

 

  • کاهش التهاب های بدن

 

  • درمان آرتروز و کاهش درد

 

  • باعث ترشح ملانین می شود و از پیری زودرس موها جلوگیری می کند

 

  • جلوگیری از کم کاری تیروئید

 

 

 

خرید اویز گردنبند مردانه

النگوی طلا روس برای همه خانم ها زیبا و دوست داشتنی است.

 

 

۴- طلای صورتی با طلاروسی متفاوت است ؟

 

 

 

مدلی از زیورآلات به نام طلای صورتی در بازار مشاهده می شود که تفاوت چشم گیری با طلاروس ندارد ، تنها درصد کمتری از مس را در ترکیباتش دارد و به همین دلیل رنگ صورتی دارد .

 

 

۵- به نسبت کیفیت ، قیمت مطلوبی دارد ؟

 

 

 

اگر در بازار به دنبال این نوع از بدلیجات بوده اید حتما متوجه شدید که قیمت بالایی ندارد . اما این زیورآلات  جلوه ی بسیار زیبا و خاصی دارند . این بدلیجات را به کسانی که به طلا و جواهرات علاقه مند هستند اما نمی خواهند به آن اندازه هزینه کنند توصیه می کنیم .

 

 

 

۶- نگران شکسته شدن زیورآلاتتان نباشید :

 

 

از ویژگی های اصلی که می توان برای طلاروس نام برد ، استحکام و مقاومت بالایی است که دارد . حتی با اطمینان می شود این نکته را ذکر کرد که مقاومت طلاروس از طلای زرد بسیار بالاتر می باشد . این دوام و مقاومت در محصولات طلاروسی یکی از برترین مزیت های این اکسسوری به حساب می آید . جواهراتی که از این محصول خریداری می کنید را تا سالیان سال می توانید استفاده کنید.

 

گردنبند مردانه طلا

انگشتر رزگلد از جمله دوست داشتنی ها به حساب میاید.

 

 

به عیار زیورآلات رزگلد دقت زیادی داشته باشید :

 

همانطور که طلای زرد دارای عیار های متفاوتی می باشد ، رزگلد نیز در سه عیار ۱۴ ، ۱۸ و ۲۴ موجود می باشد . در رزگلد از ۵۰ تا ۷۰ درصد طلا استفاده می شود که در تمام عیار ها موجود می باشد .

 

 

۱-  مقدار طلا در محصول ؟

 

هرچه محصول رزگلدی که داریم زردتر ، به این نتیجه می رسیم که طلای بیشتری به کار رفته است و هرچه رنگ آن رو به قرمز برود به این معناست که مس بیشتری در آلیاژ آن بکار رفته است . در نتیجه هرچقدر زردتر باشد گران تر می باشد .

 

 

۲- برای تغمیر از باسابقه ها کمک بگیرید :

 

 

ممکن است در مقایسه با دیگر بدلیجات ، انواع رزگلد به تغمیرات بیشتری احتیاج داشته باشند و حتما دقت کنید که برای تعمیر کسی را انتخاب کنید که تجربه ی بالایی در تعمیرات زیورآلات داشته باشد .

 

 

قیمت زنجیر طلا مردانه

سرویس رزگلد هم با هر رنگ پوستی سازگاری دارد.

 

 

۳- چرا از روکش ها برای این فلزات استفاده می کنند ؟

 

 

حالا که با این فلزات آشنا شده ایم ، موضوعی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که محصول زیبایی که در بازار مشاهده می کنیم و خریداری می کنیم ، محصولات خام این فلز ها نمی باشند و زیبایی و درخشندگی خود را مدیون روکش هایی می باشند که کمپانی ها برای آن ها در نظر می گیرد . در  ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم :

 

سخن آخر :

 

 

در پایان قابل ذکر است که هر نوع زیورآلات و جواهراتی که مد نظر داشته باشید در فروشگاه بدلیجات کلاسیک قابل سفارش می باشد . شما می توانید در هر شهری که هستید تنها با مراجعه و ثبت سفارش در سایت و پیج درج شده در این مقاله خرید خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید و یا اگر مایل به خرید حضوری هستید می توانید به آدرس درج شده در سایت مراجعه کنید ، تیم کلاسیکی ها همیشه میزبان شما عزیزان هستند .

 

 

چکیده ی مطالب :

 

  • آلیاژهای ترکیب شده برای به دست آمدن طلاروس

 

  • فلسفه ی نام رزگلد

 

  • درصد مس و خلوص طلا

 

  • خواص درمانی مس

 

  • ویژگی های منحصر به فرد طلاروسی

 

  • طلای صورتی

 

  • استفاده از روکش ها

 

  • و …
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *