سرویس عروس از نوع بدل | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

عمده فروشی انگشتر عقیق برایتان حتما حکم طلا را خواهد داشت برای اینکه جایگاه ویژه ای در دین و سنت ما دارد چراکه تا به حال چندین بار به شهر مقدس مشهد یا قم سفر کرده اید و حتی از بزرگان خانواده و اقوام خود شنیده اید که انگشتر عقیق سوغات شهر های مقدس و زیارتی کشورمان می باشد هر کس که شایسته سفر به این شهر می شود یا به نوعی طلبیده میشود برای عزیزان خود که دوستشان دارد انگشتر های عقیق با نگین های رنگی زیبا را به سوغات میببرد و آنها را از اینکه یادشان کرده است خوشحال میکند. به سایت بزرگتری شرکت بازرگانی بدلیجات کشور خوش آمدید.

 

 

عقیق مردانه با رکاب نقره | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

عمده فروشی انگشتر عقیق را در بهترین فروشگاه کشور پیدا کردید

 

 

تولیدی رکاب انگشتر با بهترین نقره های شفاف

 

بهترین مبلغ های قرارداد را با ما تجربه خواهید کرد

 

بازار سلطانی تهران و اصفهان کف دستتان است.

 

و…

 

 

عمده فروشی انگشتر عقیق را با ضمانت نامه های اصل :

 

خوب معدن این سوغاتی این دو شهر عزیز و ارزشمند ما می باشد که ما می توانیم پخش عمده آن را به طور مستقیم انجام دهیم و تا به حال هم در این شاخه بسیار موفق بوده ایم زیرا با دل و جان از این قضیه حراست میکنیم و اجازه نمی‌دهیم که بازار از جنس های تقلبی و بی کیفیت پر شود.

 

 

۱- عمده فروشی انگشتر نقره مردانه بدون کوچکترین عیب و ایرادی :

 

تا به حال پای صحبت بسیاری از مسافران نشسته‌اید؟ اگر این کار را کرده باشید در میانشان افرادی را به چشم دیده اید و گفته اند سرمان کلاه رفته سوغات تقلبی را خریده ایم و آبرویمان پیش عزیزمان رفته است زیرا نقره آنها خیلی زود سیاه شده شده و سنگی که روی انگشتر قرار گرفته خیلی زود کدر شده و شفافیت خود را از دست داده است.

 

 

 

کسب و کار بدین طریق رونق میباید : ( بدلیجات عمده اینستاگرام )

 

به همین خاطر است که می توانیم بگوییم که اگر دوست دارید که از این شاخه کسب درآمد کنید باید بهترینش را داشته باشید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید زیرا با صداقت است که کسب و کار رونق پیدا میکند و روزی افزایش می یابد ما در این راه شما را به بهترین طریق یاری می کنیم در ادامه متن بخشی از اطلاعات لازم را که هر فروشنده ای باید داشته باشد را در اختیارتان می‌گذاریم. بدلیجات عمده اینستاگرام را در سرخط خبر های کاری بیابید.

 

 

بهترین بازار این محصول کجاست؟

 

خیلی از ماها با سنگهای قیمتی به شکل جزئی یا کلی تخصصی یا آماتور آشنایی داریم ولی همه ما کمابیش انگشتر های عقیق بسیاری را در دست پدر ،مادر یا پدر مادر بزرگ هایمان مشاهده کردیم شاید خودمان هم یکی از آنها را داشته باشیم این یک سنگ قیمتی است که در دین هم به آن سفارش شده و در خیلی از داستانهای قدیمی هم شاهد ارزش و جایگاه آن بوده ایم.

 

 

هم زینتی است و درمانگر است :

 

زیرا هم یک زینت است و هم خواص درمانی دارد به طور کلی میتوان آن را در شرق کشور یافت و حتی در استان قم هم شاهد وجودشان در بازارهای زیارتی می باشیم این سنگ ها اگر از نوع یمنی باشد بهترینش در دنیا می باشد ولی در کشور خودمان هم دارای معدن است که کمی کیفیتش از نوع یمنی پایین تر است ولی نمیتوان آن را مورد قبول قرار داد و قیمتش هم با توجه به سایر سنگهای قیمتی مناسب تر و قابل تهیه تر توسط عوام می باشد البته ناگفته نماند که نوع یمنی کمی گرانتر از نوع ایرانی می باشد و اگر این دو را کنار هم بگذاریم متوجه تفاوت های خیلی ریز بین آنها می شویم.

 

 

عقیق زنانه با رکاب نقره | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

بهترین انگشتر عقیق مردانه را در مغازه خود خواهید داشت.

 

 

بدین شکل نوع ایرانی و یمنی را تشخیص دهید :

 

در کار ما یکسری ریزه‌کاری وجود دارد که باید دانش کافی در رابطه با آن را به دست آورد که از الزاماتش داشتن اطلاعات کافی و لازم در حوزه محصولاتی است که به مشتریان ارائه میدهید زیرا دو دسته مشتری داریم یکی از آنها میتواند آنقدر سخت گیر باشد که برای خرید یک انگشتر ساده و ارزان قیمت تعداد بیشماری سوال بپرسد تا که مطمئن شود چه جنسی می خرد قابل قبول هست یا نه؟

 

 

در مقابل آفتاب واکنش نشان میدهد!

 

در مقابل آن یک سری مشتری هم هست که ساده گیر هستند یعنی اینکه بدون اینکه اذیت و آزاری داشته باشند با چند سوال ساده و با اطمینان کافی اقدام به خرید و پرداخت مینماید شما در قبال هر دوی آن‌ها مسئول هستید و باید صداقت پیشه راه خود کند یکی از راههایی که میتوانیم در این محتوا به شما آموزش دهیم که بر پایه آن نوع یمنی و ایرانی را تشخیص دهید این است که نوع وطنی اگر مقابل نور آفتاب قرار گیرد رگه ‌هایی مثل لانه زنبور در آن پدیدار می‌شود ولی نوعی یمنی به هیچ وجه در مقابل نور خورشید واکنش نشان می دهد و همواره یکدست و شفاف می باشد.

 

 


 

مرکز فروش بدلیجات در چین با امکان خرید عمده و تامین کالا

 


 

 

۲- عمده فروش انگشتر عقیق اصل با نام کلاسیک خواهید جست :

 

از دیرباز بازاری‌ها و کاسبان دارای ترفند هایی بوده اند که برای فروش کالاهای مغازه خود به آن اتکا می‌کردند و یا به نوعی بازارگرمی صورت گرفته با یکی دو تا از آنها به طور مختصر آشنا می شویم که شاید در کارتان به کارتان بیاید و در توجیه کردن مشتری سودمند واقع شود دوستان عزیز و مهربانم با دو تا از این موارد به شکل اختصاصی آشنا میشویم.

 

 

 

  • گزینه اول این است که بازاری ها میگویند عقیق روی شیشه خط می اندازد به طور کلی می توان این را یک اغراق یا بازارگرمی دانست زیرا هر جسم سخت‌تری از شیشه توانایی این کار را دارد و فقط مختص و منحصر به عقیق نیست.

 

  • در گزینه دوم هر جسم سخت و برنده ای مثل سوزن یا چاقو توانایی رد انداختن روی انگشتر های عقیق و نگین ها را ندارد این یک صحت و عبارت درست می باشد زیرا اگر نوع خالص باشد و معتبر باشد این گزینه صحیح می باشد هر طور که شده باید از صحت نگین ها مطلع شده و سپس آن را به شکل عمده بخرید و به دست مصرف کنندگان برسانید مادر کلاسیک و وظیفه انجام این کار را به عهده می گیریم.

 

 

 

عقیق زنانه از نوع بدل | فروشگاه بدلیجات کلاسیک

انگشتر عقیق با رکاب نقره موجود داریم.

 

 

بدلیجات خارجی هم به کارتان میاید؟!

 

بدلیجات خارجی هم این روزها خیلی به چشم می‌آید و اگر در مقام خرده فروش در حال جمع آوری اطلاعات برای پیشرفت کاری و روند رو به رشدی هستید می‌توانیم این گزینه را به شما معرفی کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید به محتوای اختصاصی آن که لینکش در این پاراگراف در شده است مراجعه کنید به هر حال ما عمده فروشی همه جانبه هستیم و همه قدرت های لازم در شاخه های مختلف را داریم و می‌توانیم در حوزه های مختلف راهنما و پشتیبان شما باشیم.

 

 

چرا نگین نباید ناخالصی داشته باشد؟

 

نگین هایی که ناخالصی دارند چرا اینگونه هستند و چه فرقی با خالص ها دارد این سوال است که شما باید به مشتری خیلی سریع و راحت پاسخ دهید زیرا عقیق که خود به خود در یک معدن نیست بلکه با سنگ ها عجین شده است و آنها را به آزمایشگاه می‌برند و جداسازی اتفاق می‌افتد و اگر ذره‌ای به غیر از عقیق همراه انگشتر باشد در آن صورت ناخالص است و اگر به تمیز ترین حالت ممکن که فقط ذرات عقیق به هم چسبیده باشد آن خالص ترین انگشتر خواهد بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *